امام جمعه کرمان نیز با تبریک ولادت حضرت معصومه( س) گفت: ورود یک فرمانده بومی به استان برای تامین نظم و امنیت جای تبریک دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرمانده انتظامی استان امروز در پایان آئین قرائت زیارت عاشورا و بعد از حضور در گلزار شهدا در اولین روز کاری همراه با جمعی از معاونین با امام جمعه مرکز استان نیز دیدار کرد.

سردار ناظری در این دیدار گفت: توفیق نصیبمان شد تا بار دیگر در استان خود بتوانم به مردم دیار کریمان خدمت کنم از اینرو با تمام توان عملیاتی کار خود را در ضل توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج ) و در سایه تعامل مردم و مسئولین استان آغاز می‌کنیم.

وی افزود: در این میان ائمه جمعه و جماعات همواره نسبت به وظایف پلیس و نقش نظم و امنیت در جامعه توجه و عنایت خاص داشته اند و با ابلاغ موعظه‌های ارزشمند خود از کرسی مساجد و محافل مذهبی مجموعه انتظامی و خادمان نظم و امنیت را یاری کرده اند.

امام جمعه کرمان نیز با تبریک ولادت حضرت معصومه( س) گفت: ورود یک فرمانده بومی به استان برای تامین نظم و امنیت جای تبریک دارد.

حجت الاسلام علیدادی متدین بودن، تجربه ملی و استانی، شناخت کافی استان، بابرنامه و باانگیزه بودن سردار ناظری را قابل تحسین دانست و گفت: این مهم باعث کیفیت کار در حوزه پلیس استان می‌شود.

انتهای پیام/ی

تجدید میثاق فرمانده انتظامی استان کرمان با همرزمان شهیدش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار