امام جمعه انار گفت: اقدام خیانتکارانه انگلیس درتوقیف نفتکش ایرانی نوعی دزدی و راهزنی دریایی و خصومت با ایران بود.

اقدام انگلیس راهزنی دریایی بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر را گرامی داشت و گفت:به فرموده پیامبر مکرم اسلام دختران بهترین فرزندان، با برکت و دوست داشتنی اند.

وی افزود:در راستای عهدشکنی‌های آمریکا و کشور‌های اروپایی شاهد یک حرکت غیر قانونی از دولت انگلستان بودیم که به صورت دزدی و راهزنی یکی از نفتکش‌های ایرانی را توقیف نمود.

وی افزود: که ما نمازگزاران خواهان برخورد قاطع وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با این اقدام گستاخانه می‌باشیم.

حجت الاسلام منتظری به ابعاد سیاسی حج اشاره کرد و گفت:حج مظهر وحدت، دفاع از مظلومان و برائت از مشرکین می‌باشد،حجاج محترم با رفتار و گفتار و متانت خودشان به ملیت و هویت جمهوری اسلامی ایران آبرو باشد.

وی به انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی در اسفند۹۸ اشاره کرد و گفت: انتخابات اسفند ماه ۹۸ اولین انتخاباتی است که در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود ویکی از انتظارات رهبر معظم انقلاب جوانگرایی و توجه به تغییرات نسلی است.

وی افزود:در نخستین سال ورود به ۴۰ سال دوم نیاز به تشکیل مجلسی در تراز گام دوم انقلاب داریم وامیدواریم در آینده مجلس و دولت جوان حزب اللهی و انقلابی با روحیه جهادی را داشته باشیم.

حجت الاسلام منتظری گفت:از همه برادران و خواهران دعوت می‌شود در مراسم استقبال از خادمان حرم امام هشتم علی بن موسی الرضا و مراسم تجلیل از امامزاده محمد صالح در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده بعد از نماز مغرب و عشا درصحن مبارک امامزاده محمد صالح حضور یابند.

انتهای پیام/ح

توقیف نفتکش ایران راهزنی دریایی بود

برچسب ها: نمازجمعه ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار