مراسم بزرگداشت دهه ولایت و امامت در عجب شیر

امام جمعه شهر ارومیه و نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: مساله امامت و ولایت متعلق به همه عصر‌ها و زمان هاست.

مراسم بزرگداشت دهه ولایت و امامت در عجب شیربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سید مهدی قریشی امام جمعه شهر ارومیه و نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در مراسم بزرگداشت دهه ولایت و امامت در عجب شیر با تاکید به ضرورت و اهمیت ولایت فقیه افزود: ولایت فقیه یک نشئه‌ای از ولایت ائمه معصومین (ع) هست و اگر امروز امام معصوم (ع) حکومت می‌کرد انسان به کمال می‌رسید.


او با اشاره به فضایل حضرت علی (ع) تشریح کرد: برای امام علی (ع) فضیلت‌هایی هست که غیر خدا کسی نمی‌تواند بشمارد و اگر کسی این فضیلت‌ها را بنویسد، گوش کند و یا در مجالس ذکر کند این به منزله توبه هست و خداوند گناهان او را خواهد بخشید.
امام جمعه شهر ارومیه و نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: اگر مسئله ولایت فقیه نبود دشمنان این مرز و بوم مملکت اسلامی را خیلی وقت‌ها پیش از بین می‌بردند.


او آیه‌ای از قرآن در مورد انفاق قرائت و بیان کرد: انفاق کردن به مسلمان در راه خدا همچون کاشتن یک دانه از گندم هست که هفتصد برابر آن را خدا می‌رساند لذا توصیه کردند مومنین در این کشور اسلامی باید در صف اول انفاق کنند‌ها باشند.


نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به نیاز جامعه به آرامش روانی اشاره و افزود: ذکر خدا را باید عادت و ورد زبانمان کنیم تا در زندگی ذکر خدا را که فطرتا انسان را به آرامش می‌کشاند زیاد یاد کنیم.

 

انتهای پیام/

برگزاری مراسم بزرگداشت دهه ولایت و امامت در عجب شیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.