معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: sp x سامانه‌ای برای ارتباط پیمانکاران خرد و کلان است که شرکت‌های خرد و متوسط را به شرکت‌های کلان پیوند می‌دهد.

مجید علیخواه معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: ۲۱۴ میلیون یورو صادرات ما در سال قبل بوده و ۳۸ میلیون دلار تأثیر شرکت‌های مدیریت صادرات در صادرات استان بوده است.
 
او با اشاره به پیشینه شرکت‌های مدیریت صادرات، تصریح کرد: از سال ۶۲ قانون مصوب شد و از سال ۶۴ شرکت‌ها استانی شدند، همچنین از سال ۸۴ ادغان صورت گرفت، به این صورت که سازمان صنایع کوچک به شهرک‌های صنعتی پیوست و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی نام گرفت.
 
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به وظیفه شرکت های مدیریت صادرات، گفت: این شرکت ها زیر نظر سازمان توسعه و شهرک های صنعتی شکل گرفتند و وظیفه آنها شناسایی بازار هدف , حفظ بازار های موجود و انجام مطالعات بازار است, در مطالعات بازار ذایقه مشتریان, قوانین و فرهنگ  بازار هدف شناسایی می گردد و در ادامه شبکه سازی انجام می شود تا محصول با کارت بازرگانی صادر شود.
 
علیخواه افزود: sp x سامانه‌ای برای ارتباط پیمانکاران خرد و کلان است که شرکت‌های خرد و متوسط را به شرکت‌های کلان پیوند می‌دهد.

شهرک‌های صنعتی از سال ۸۴ شامل سه نسل شهرک‌های زیر ساختی، شهرک‌های تخصصی و شهرک‌های فناوری می‌باشد.
 
انتهای پیام//م.پ
 

نقش مثبت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در صادرات استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.