رهبر حزب کارگر انگلیس با وجود شکست حزبش در انتخابات در مقابل خبرنگاران از سیاست‌های حزب متبوعش دفاع کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جرمی کوربین، رهبر حزب مخالف دولت انگلیس از نتایج انتخابات ابراز ناراحتی کرد.

نتایج انتخابات انگلیس اعلام شد و حزب محافظه کار به رهبری بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس توانست بار دیگر در مسند امور قرار بگیرد.

جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس با وجود شکست حزبش در انتخابات در مقابل دوربین خبرنگاران حاضر شد و از سیاست‌های حزب متبوعش دفاع کرد.

جرمی کوربین گفت: بی تردید، ما از نتایج به دست آمده در انتخابات ناراحت هستیم. برای همکارانی که در این انتخابات، کرسی‌های پارلمانی خود را از دست دادند بسیار ناراحت هستیم. ما برای بسیاری از مردمی در این کشور ناراحت هستیم که حالا باید با دولتی مواجه باشند که به سیاست‌های ریاضت اقتصادی ادامه خواهد داد. فکر می‌کنم بسیاری از فقیرترین گروه‌های جامعه، از راهبرد اقتصادی که نخست وزیر (جانسون) در پیش می‌گیرد بسیار آسیب خواهند دید. با همه این اوصاف، بنده به منشور حزبی خودمان که بیان کرده ایم و همه سیاست‌هایی که داشته ایم، افتخار می‌کنم. حمایت‌های گسترده‌ای از این سیاست‌ها در زمینه‌هایی از قبیل انقلاب صنعتی سبز، سرمایه گذاری برای آینده و اعتبار جهانی وجود داشته است. به هر حال، نتایج انتخابات اخیر مشخص شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار