شرکت هواپیمایی بویینگ اسناد نگران کننده جدیدی درباره مشکلات و نقص‌های ایمنی مربوط به بوئینگ ۷۳۷ مکس را به کمیته حمل و نقل کنگره آمریکا ارسال کرد.

شرکت بوئینگبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دستیار کمیته حمل و نقل کنگره آمریکا که درباره بوئینگ ۷۳۷ مکس تحقیق می‌کند اعلام کرد شرکت هواپیمایی بوئینگ اسناد نگران‌کننده جدیدی درباره مشکلات و نقص‌های ایمنی مربوط به بوئینگ ۷۳۷ مکس را به این کمیته ارسال کرد.

این اسناد پس از استعفای فوری مدیر اجرایی شرکت بوئینگ به کمینه حمل و نقل کنگره آمریکا ارسال شده است.

دنیس مویلنبرگ، مدیرکل شرکت هواپیمایی بوئینگ پس از گذشت یک سال تنش به علت سقوط دو هواپیمای ۷۳۷ مکس استعفا کرد.


بیشتر بخوانید: بوئینگ از توقف تولید هواپیمای ۷۳۷ مکس خبر داد


۲۹ اکتبر ۲۰۱۸ یک فروند هواپیمای ۷۳۷ مکس ۸ متعلق به شرکت لاین‌ایر در دریای جاوه اندونزی سقوط کرد.

به دنبال این حوادث و فرود اضطراری چند فروند هواپیمای بوئینگ، این شرکت آمریکایی اعلام کرد در پی بررسی‌های صورت گرفته در سراسر جهان، پرواز نزدیک به ۵۰ هواپیما از نوع «۷۳۷ ان جی» به دلیل ترک خوردگی در بدنه‌شان متوقف شده است.

دستیار کمیته حمل و نقل کنگره آمریکا هیچ اشاره‌ای به اینکه آیا این اسناد، وضعیت قبل یا بعد از حوادث سقوط مرگبار بوئینگ ۷۳۷ «لیون ایر» اندونزی و بوئینگ ۷۳۷ مکس ۸ خطوط هوایی اتیوپی را که به ترتیب در اواخر اکتبر و ۱۰ مارس ۲۰۱۸ رخ داد را مشخص می‌کنند یا خیر، نکرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۰ دی ۱۳۹۸
بوئینگ 737 max یه هواپیمای مرگه و همین چند وقت پیش یکیش در اتیوپی و یکی در مالزی سقوط کرد و خیلی از شرکتهای هوایی کنار گذاشتنش و مشکلش بیشتر در زمان بلند شدن و فرود آمدنشه.
آخرین اخبار