مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۵۶۴ مترمربع از علائم عمودی، افقی و تجهیزات ایمنی راه‌های ارتباطی این استان از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی توسط راهداران ترمیم شد.

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: راه‌های ارتباطی را سرمایه ملی دانست و اظهار داشت: این اداره کل به منظور اطلاع رسانی لازم به رانندگان و همچنین افزایش ضریب ایمنی تردد در راه‌های ارتباطی، نصب، جانمایی و نگهداری علائم ایمنی را همه ساله در اولویت کاری خود دارد.

او افزود: در این راستا گشت‌های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با انجام بازدید‌ها و نظارت‌های مستمر در راه‌های ارتباطی استان به ویژه جاده‌های اصلی اقدام به نصب و ترمیم علائم ایمنی می‌کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان لکه و درزگیری سه هزار و ۹۱۶ مترمربع از راهها، بازگشایی و پاکسازی ۴۶ محور از بقایای سوانح رانندگی جاده‌ای و ترمیم ۵۹۵ متر گاردریل را از دیگر اقدامات راهداران در این مدت برشمرد.

او افزود: همچنین نیرو‌های راهداری در ایام نوروز اقدام به شستشو و پاکسازی چهار هزار و ۸۸۶ مورد از علائم و حفاظ‌های جاده ای، جمع آوری و پاکسازی ۳۹۷ لاشه حیوانات از سطح محور‌ها و ۸۱ مورد آبرسانی به نمازخانه‌های بین راهی کرده اند.

کرد ۸۱۹ مورد بازدید از راه‌های حوزه استحفاظی و ۱۴۶ مورد بازدید راهدارخانه ها، انجام سه مرحله بازدید از تمامی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و همچنین ۱۲۲ مورد امدادرسانی به کاربران جاده را از دیگر اقدامات راهداران سیستان و بلوچستان در نوروز امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار