صحن و سرای امامزاده بی بی حیات کرمان امروز بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام زواره‌ای، رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان کرمان با اعلام این خبر، گفت: امروز پنج شنبه ۸ خردادماه رأس ساعت ۱۷ طی مراسمی با حضور مردم مومن و خداجو و با حضور جمعی از مسؤلین، صحن وسرای امامزاده بی بی حیات اختیار آباد کرمان بازگشایی می شود.

 حجت الاسلام زواره‌ای، با بیان اینکه: صحن و رواق و ضریح امامزاده قبل از بازگشایی ضد عفونی و گند زدایی شده است، افزود:در ادامه بصورت پیوسته و روزانه نسبت به گند زدایی و ضدعفونی صحن و سرا و محوطه امامزاده اقدام خواهد شد.

او از بازگشایی سایر امامزادگان تحت پوشش این اداره بصورت همزمان با این مراسم خبر داد و بیان داشت: در پی اعلام ستاد مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی صحن امامزادگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گند زدایی و ضدعفونی اماکن این امر محقق خواهد شد.

رییس ناحیه یک اوقاف کرمان گفت: با شیوع ویروس کرونا و همسو با تدابیر ستاد مقابله با کرونا درب‌های امامزادگان و اماکن متبرکه بسته شد و اکنون که توفیق حاصل شده و دوباره به زیارت این بزرگواران مشرف میشویم مردم باید با رعایت کامل بهداشت و همراه داشتن وسایل شخصی اعم از مهر نماز، جانماز، چادر نماز و همچنین ماسک ودستکش به خود و همنوعانشان کمک کنند.

او اظهار امیدواری کرد تا هر چه سریعتر این ویروس منحوس از جامعه رخت بربندد وتصریح کرد: همه اماکن متبرکه ازیک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب باز خواهند بود و مردم مومن و خداجو باید در این ساعات با رعایت فاصله اجتماعی جهت زیارت در صحن و سرای امامزادگان حضور یابند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۸:۴۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
بی بی حیات اسم روستایی است که امام زاده آن فاطمه صغری(س) است بی بی حیات با اختیارآباد از زمین تا آسمان تفاوت دارد
آخرین اخبار