مدیرکل آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: توجه به زیرساخت‌های مرز ریمدان چابهار موجب توسعه روابط اقتصادی و افزایش حجم تجارت و مبادلات بین ایران و پاکستان می‌شود.

توجه به زیرساخت‌های مرز ریمدان چابهار موجب توسعه تجارت ایران می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید رضا سید آقا زاده مدیرکل آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه بازدید از بازارچه و پایانه مرزی ریمدان چابهار گفت : در این بازدید مسائل و مشکلات این بازارچه در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم تمام امکانات، تجهیزات و فعالیت‌ها به سوی تسهیل در تجارت و جابجایی کالا و مسافر انجام شود.

وی گفت: با توجه به اینکه انجام مبادلات تجاری از طریق بازارچه‌های مرزی، علاوه‌بر ایجاد درآمد و اشتغال، منجر به تامین کالا‌های موردنیاز استان‌های هم مرز ایران و پاکستان خواهد شد لذا ضروری است همه مسوولان برای تکمیل زیرساخت‌ها بسیج شوند.

مدیرکل آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: ضرورت دارد همه مجموعه‌های مرتبط پیگیری‌های لازم جهت آماده سازی سریعتر زیرساخت‌های لازم را انجام و شرایط را برای مبادلات کالایی و مسافری فراهم کنند.

او ادامه داد: مسائل، مشکلات زیربنایی، تاسیسات و نیز راهکار‌های تسهیل مبادلات کالایی در بازارچه ریمدان جهت طرح در وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه شده و بزودی شاهد تصمیم‌گیری خوبی در این مرز خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار