رئیس اداره اسناد و انتشارات هنری بنیاد شهید استان کرمان گفت: پیکر شهید مدافع حرم علی صفری‌پور، امروز پس از تشییع در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

طیبه جمالی، رئیس اداره اسناد و انتشارات هنری بنیاد شهید استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: پیکر پاک شهید مدافع حرم سرتیپ دوم پاسدار علی صفری‌پور، صبح امروز از حسینیه ثارالله به سمت گلزار شهدای کرمان به علت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس با مشایعت خودرویی تشییع و سپس در کنار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده  شد.

تشییع شهید علی صفری پور

او افزود: سرتیپ دوم پاسدار شهید مدافع حرم علی صفری پور که در دفاع از حرمین اهل بیت (س) به سوریه اعزام شده بود، بعد از سال‌ها مجاهدت در راه دفاع از حرمین اهل بیت (ع) به شهادت رسید.

نماز شهید علی صفری پور

جمالی بیان داشت: شهید مدافع حرم علی صفری پور حدود دو ماه قبل در منطقه حلب سوریه در اثر جراحت شیمیایی مجروح و برای مداوا به بیمارستان بقیه الله تهران اعزام شد که سرانجام در ۲۷ مرداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تدفین شهید علی صفری پور

رئیس اداره اسناد و انتشارات هنری بنیاد شهید استان کرمان تصریح کرد: شهید صفری پور متولد ۱۳۴۶ در شهر کرمان بود که از سن ۱۳ سالگی در جبهه حضور داشت و در رسته مخابرات لشکر ثارالله مشغول به خدمت بود.

تدفین شهید علی صفری پور

پیکر مطهر این شهید بزرگوار امروز ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ در گلزار شهدای کرمان، در نزدیکی قبر مطهر سیدالشهدای مقاومت، سردار شهید سلیمانی به خاک سپرده شد.  

انتهای پیام/ م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
روحش شادویادش گرامی وراهش پررهروباد
آخرین اخبار