رسانه‌های آمریکا از کشته شدن مظنون تیراندازی پورتلند از سوی نیرو‌های اجرای قانون در واشنگتن خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان بی سی نیوز، رسانه‌های آمریکا از کشته شدن مایکل فورست رینول (Michael Forest Reinoehl)، مظنون تیرندازی پورتلند از سوی نیرو‌های اجرای قانون و به هنگام بازداشت وی خبر دادند.

بر اساس گزارش ان بی سی نیوز، مقامات ارشد نیرو‌های مسلح آمریکا تأیید کرده اند که مایکل فورست که در پی تیراندازی روز یکشنبه در پورتلند تحت تعقیب قرار داشت، در ایالت واشنگتن به قتل رسیده است.

مایکل فورست رینول، از فعالان جنبش آنتیفا بود که گفته شده از سوی پلیس و به هنگام تلاش‌ها برای بازداشت وی در نزدیکی شهر سیاتل (در ایالت واشنگتن) کشته شد. این اقدام تنها چند ساعت پس از آن صورت می‌پذیرد که او در گفتگو با یکی از پایگاه‌های خبری آمریکایی اذعان کرده بود که به یکی از معترضان راستگرا شلیک کرده است.

او گفته بود: من ناگزیر بودم. من یک انتخاب داشتم. من می‌توانستم آنجا بنشینم و کشته شدن یکی از دوستان رنگین پوستم را ببینم. اما من نمی‌خواستم چنین شود.

جنبش اَنتیفا به مجموعه‌ای از گروه‌های جناح چپِ مستقلِ ستیزه جوی ضد فاشیستی در آمریکا گفته می‌شود.

طبق اعلام نیویورک تایمز، مایکل فورست رینول ۴۸ ساله، در پی رویارویی با افسران پلیس و هنگامی که تیم ویژه پلیس قصد بازداشت او را داشت، کشته شد. یک منبع ناشناس به خبرگزاری آسوشیتد پرس گفته است او به هنگام حادثه اقدام به درآوردن سلاح کرده بود.

پیشتر رسانه‌های خبری اعلام کرده بودند پس از حضور گروهی از حامیان خودروسوار ترامپ در پورتلند، یک نفر بر اثر تیراندازی در این شهر کشته شده است.

عصر روز یکشنبه حدود ۶۰۰ خودروی حامیان ترامپ در شهر پورتلند گشت می‌زدند. حضور گسترده حامیان ترامپ با مخالفت‌های مردمی روبه رو شد و درگیری‌هایی بین طرفداران و مخالفان ترامپ شکل گرفت.

حدوداً ۱۵ دقیقه بعدازاینکه کاروان خودرویی، پورتلند را ترک کرد، یکی از حامیان ترامپ به ضرب گلوله کشته شد.

پورتلند در ماه‌های اخیر تقریباً هر شب شاهد تظاهرات گسترده حامیان حقوق سیاه پوستان بوده است.

ترامپ خواهان برخورد محکم با معترضان شده و هشدار داده است در صورت عدم برخورد جدی، آرامش آمریکایی‌ها درخطر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
يا فيلمشو بذارن يا دروغ ميگن و بدون دفاع كشته شده
آخرین اخبار