مشاور مذهبی دونالد ترامپ در نیایش جنجال برانگیز مدعی شد که شیاطین دموکرات پیروزی رئیس‌جمهور فعلی را از او به سرقت برده‌اند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه آرتی، نیایش جنجالی یک کشیش آمریکایی که مشاور مذهبی رئیس جمهور فعلی آمریکاست، به سوژه رسانه‌ها در گرماگرم شمارش آرا انتخابات ۲۰۲۰ بدل شده است.

پوئولا وایت در نیایش جنجالی با «اتحادیه شیاطین» نامیدن رقبای دموکرات دونالد ترامپ گفت آن‌ها برای دزدیدن پیروزی ما تلاش می‌کنند. مشاور مذهبی ترامپ در بخشی از این نیایش می‌گوید: صدای پیروزی را شنیدم، پرودگار به من گفت پیروزی محقق شده است. صدای پیروزی را در آسمان‌ها شنیدم.

مشاور مذهبی کاخ سفید در ادامه این نیایش جنجالی گفت فرشتگان برای کمک به پیروزی ترامپ از آفریقا به اینجا آمده اند.

وایت معتقد است که یک راهبرد جهنمی علیه خواست مردم آمریکا، انتخابات و کلیسا در جریان است.

در حالی که روند شمارش آرا همچنان ادامه دارد، جو بایدن، رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ به پیروزی نهایی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا نزدیک‌تر شده و تنها به ۶ رأی الکترال برای رسیدن به کاخ سفید نیاز دارد. این درحالی است که هواداران ترامپ با ادعای تقلب در انتخابات تجمعات اعتراضی را در خیابان‌ها و در برابر مراکز شمارش آرا برگزار کرده اند.

این انتخاب علاوه بر اینکه، رئیس جمهور آمریکا را برای چهار سال آتی مشخص می‌کند، تکلیف ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان و ۳۵ کرسی سنا را هم معلوم خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
حالا برو به اون پروردگارت بگو اشتباه كرد
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۸:۴۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
واقعا برای اون دسته از روشنفکر نماهایی که می گویند ایران باید پیرو سیاست های آمریکا باشد متاسفم. این است چهره واقعی غرب وحشی و متوهم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
شیطون گفته هردو سکته میزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
درگوش من گفت چی گفت خودش به من گفت چی گفت؟
آخرین اخبار