رئیس‌جمهور سابق آمریکا از اظهارنظر نسبت به نامزدی در انتخابات بعدی این کشور طفره رفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، امروز (پنج‌شنبه) در مصاحبه‌ای از پاسخ‌گفتن به سوالات و اظهارنظر درباره نامزدی در انتخابات بعدی این کشور در سال ۲۰۲۴ طفره رفته است.

ترامپ در مصاحبه با «نیوزمکس» چند بار این سوال که آیا در انتخابات بعدی آمریکا شرکت خواهد کرد، را بی‌پاسخ گذاشت.

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با بیان آنکه هنوز زمان آن فرا نرسیده تا اعلام کند در انتخابات بعدی این کشور شرکت خواهد کرد، افزود: «نتایج نظرسنجی‌ها بسیار عالی است و حمایت بالا از ما را نشان می‌دهد.»

او سپس افزود: «نتایج نظرخواهی‌ها بیانگر آن است که اعداد همچنان روند صعودیِ محبوبیت ما را نشان می‌دهند. من تنها رئیس‌جمهوری هستم که محاکمه می‌شوم، اما محبوبیتم بیشتر می‌شود!»

این اظهارات رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در حالی مطرح شده که جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد دونالد ترامپ همچنان نامزد محبوب جمهوری خواهان در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا است.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد جمهوری‌خواهان در مقایسه با ماه ژانویه ترامپ را کمتر در حادثه یورش به کنگره آمریکا مقصر می‌دانند. شمار جمهوری‌خواهانی که گفتند ترامپ مسئولیت زیادی در یورش کنگره دارد با کاهش ۱۴ واحدی به ۲۷ درصد رسید.

ترامپ در حالی همچنان مورد تایید نسبی هم حزبی‌های خود قرار می‌گیرد که با داشتن رسوایی دو استیضاح در کارنامه سیاسی خود در تاریخ آمریکا یکه‌تاز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۰۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
ترامپ هم بتاریخ پیوست
آخرین اخبار