سالاری گفت: مردم در ۴۲ سال گذشته با حضور پر شور و گسترده خود در عرصه‌های مختلف همواره وفاداری خود را به ولایت و رهبری به نمایش گذاشته اند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  حسین سالاری فرماندارشهرستان کوهبنان با استناد به منویات مقام‌معظم رهبری گفت: انتخابات شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی، تحکیم پایه‌های انقلاب، حل مشکلات مردم، افزایش اعتماد عمومی و... است.

اوافزود: همواره حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بر استفاده از رای و نظر مردم و خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم تاکید فراوان دارند.

فرماندارشهرستان کوهبنان گفت: مردم در ۴۲ سال گذشته با حضور پرشور و گسترده خود در عرصه‌های مختلف همواره وفاداری خود را به ولایت و رهبری، نظام اسلامی و آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و شهیدان به نمایش گذاشتند.

سالاری تصریح کرد: دشمنان از ماه‌ها قبل با بهره جستن از تمام امکانات درصدد هستند با تبلیغات مسموم مردم را مایوس کنند که در صحنه حضور پیدا نکنند، اما زهی خیال باطل که مردم ایران اسلامی برای حفظ نظام و ارزش‌ها لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد و با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات حماسه‌ی ماندگار دیگری را خلق خواهند کرد.

اوتاکید کرد: ثبت نام از داوطلبان شورا‌ها از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه آغاز خواهد شد و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه ادامه دارد.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: داوطلبان شورا‌های شهر و روستا برای ثبت نام حضوری می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ عصر در موعد تعیین شده به فرمانداری شهرستان مراجعه کنند.

اوافزود: برای ثبت نام، داوطلبان باید نسبت به ارائه اصل گواهی نداشتن سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد اقدام کنند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار