در آستانه عید سعید فطر:

مرحله دوم پویش سفره مهربانی در ملک سلیمانی آغاز شد

مرحله دوم پویش سفره مهربانی در ملک سلیمانی برای خانواده‌های نیازمند هم زمان با عید سعید فطر در استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سعید کاظمی پور دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان پویش‌های مومنانه و دستگیری از نیازمندان را سیره و سنت معصومین دانست و گفت: این کمک‌های مومنانه قبلا هم انجام می‌شده، اما بعد از سخنان مقام معظم رهبری و در مقابله با کرونا همه شهرها، بخش‌ها و روستا‌ها سراسرکشور با اهدای بسته‌های معیشتی آستان قدس رضوی میهمان سفره و خوان امام رضا علیه السلام شدند.

او با اشاره به اینکه دومین سالی است که خادم‌یاران رضوی استان به علت شیوع کرونا در کنار مردم نیازمند هستند، گفت: محبین و ارادتمندان امام رضا (ع) با توان، تجربه و عشقی که به امام مهربانی‌ها دارند از همه ظرفیت‌های خود برای خدمت به محرومین و نیازمندان استفاده می‌کنند.

او با اشاره به حادثه سیل گلباف و تسلیت به خانواده‌های جانباختگان این واقعه تلخ گفت: به منظور تکریم و تسکین آلام مردم مناطق سیل زده بسته‌های معیشتی در این مناطق به همت خادمیاران رضوی توزیع خواهدشد و مردم مناطق آسیب دیده در شب عید سعید فطر میهمان سفره اکرام رضوی خواهند بود.

کاظمی پورافزود: بر اساس سیاست بنیاد کرامت رضوی، در ماه مبارک رمضان امسال پویش سفره‌ای به وسعت ایران با مشارکت خادمیاران رضوی کشور برگزارشد که بیش از ۹۰ درصداز کمک‌های جمع‌آوری شده به همت خود خادمیاران تهیه شده است این در حالی است که سال گذشته نیمی از کمک‌ها متعلق به خادم‌یاران و مابقی توسط آستان قدس رضوی اهداء شده بود.

او با اشاره به اینکه مرحله دوم پویش سفره مهربانی در استان کرمان از نیمه دوم ماه مبارک رمضان شروع شده است گفت: در این مرحله بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در سراسر استان به همت خادمیاران رضوی تا عید سعید فطر توزیع خواهد شد.

اوافزود: در این بسته‌های تهیه شده یک جلد کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و نشر فرهنگ و معارف رضوی نیز به محبین حضرت رضا علیه السلام اهداخواهدشد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان تصریح کرد: ارزش تقریبی هر بسته حدود ۳۰۰ هزار تومان است که شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه می‌شود و در شهرستان‌ها نیز با مشارکت خیرین گوشت قرمز و مرغ به بسته‌ها اضافه خواهدشد.

او بیان کرد: تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون تومان به همت خادم‌یاران رضوی استان کرمان برای پویش سفره مهربانی در ملک سلیمانی جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار