فلاح گفت: به منظور اجرای طرح همای رحمت، ۴۰۰ بسته کمک‌ معیشتی به همت هلال احمر در مناطق محروم و خانوادهای متاثر از کرونا در بم توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا  فلاح، رییس جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: به منظور اجرای طرح همای رحمت، ۴۰۰ بسته کمک‌ معیشتی و غذایی که به همت معدن روی خانه خاتون بم تامین شده است  از سوی جمعیت هلال احمر در مناطق محروم  و حاشیه شهر و خانوادهای متاثر از کرونا در بم  توزیع می شود.

او افزود:  طرح همای رحمت در استان کرمان با جدیت  به همت جمعیت هلال احمر در حال اجرا است. 

فلاح با بیان اینکه به منظور اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، جمعیت هلال احمر نیز با هدف حمایت و نظارت با جدیت ورود پیدا کرد، بیان داشت: در شرق استان به ویژه در شهرستان بم از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۴ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲ میلیارد تومان  به وسیله کارخانجات صنعتی و معدن منطقه تامین و بین مردم مناطق محروم و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است.

برگزاری مسابقه کشوری هلالی شو

 همچنین در سفر فلاح، رییس جمعیت هلال احمر به بم از پوستر مسابقه کشوری هلالی شو که به همت داوطلبان جوان جمعیت هلال احمر بم طراحی شده است، رونمایی شد.

در این مسابقه کشوری که به نام" مسابقه هلالی شو" نامگذاری شده است از تاریخچه هلال احمر و صلیب سرخ سازمان جهانی، سوالاتی طراحی شده است و از شرکت کنندگان در این مسابقه آزمون گرفته می شود و به قید قرعه جوایز نفیسی به آن‌ها اهدا می شود. 

این طرح  که از ۱۸ اردیبهشت آغاز شده است تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هلال احمر، قسمت  جمعیت داوطلبان مراجعه کنند. 

پوستر مسابقه هلالی شو

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار