جنبش انصارالله یمن در پیام تبریک به مقاومت و ملت فلسطین تاکید کرد که این نبرد ارکان رژیم اشغالگر را به لرزه درآورد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش انصارالله یمن امروز (جمعه) و ساعاتی پس از اعلام آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، پیام تبریکی ویژه این پیروزی بزرگ صادر کرد.

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن خطاب به مقاومت و ملت فلسطین اعلام کرد: ما به مردم فلسطین و مقاومت شجاعانه آن‌ها برای دستیابی به پیروزی در نبرد شمشیر قدس تبریک می‌گوییم.

او افزود: ملت فلسطین و مقاومت شجاعانه آن‌ها از موضع قدرت و توانایی است که با لطف خداوند متعال دشمن را مجبور به آتش بس کرد. آن‌ها دشمن را در صورت ادامه تجاوزات وحشیانه خود علیه غزه، از جهنمی که در انتظار آنان بود وادار به فرار کردند.

جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: نبرد شمشیر قدس ارکان رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد و تحول بزرگی در راستای منافع قدس ایجاد کرد.

این جنبش افزود: این نبرد با درس‌های زیادی به پایان رسید و امت باید آن را برای آمادگی برای آنچه بزرگتر و فراگیرتر است آماده کند.
محمد عبدالسلام اعلام کرد: پس از آنکه جهان به فلسطین پشت کرد، نبرد شمشیر قدس برای یادآوری مسئله مردمی آغاز شد که پاسخ آن‌ها با انتفاضه موشکی خود تکان دهنده بود.

جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که نبرد شمشیر قدس به عادی کنندگان روابط با رژیم صهیونیستی سیلی زد و توهمات آن‌ها را کنار زد و آنچه را که در فلسطین به آن باور دارند را برای ملت تجدید کرد و آن قطعی بودن پیروزی برای مسئله فلسطین است و اشغالگری به اذن خدا پایان می‌یابد.

طی یازده روز عملیات شمشیر قدس علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه در پاسخ به حملات وحشیانه اشغالگران علیه مردم بی گناه و محاصره شده غزه، بیش از ۴۰۰۰ موشک شلیک کرد که موجب غالفگیری و وحشت صهیونیست‌ها از توان بازدارندگی گروه‌های مقاومت فلسطینی به ویژه گردان‌های القسام و سرایا القدس شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام بر دلاور مردان غزه و انصار الله یمن دست خدا بر سر شماست و خواری و ذلت برای دنیا طلبان و عیاشان وترسوهای بزدل ال سعود
آخرین اخبار