فرانسه مدعی شد در صورت عدم بازگشت تهران به میز مذاکره، ایران شانس به نتیجه رسیدن بر سر یک توافق با قدرت‌های جهانی را به مخاطره می‌اندازد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه فرانسه در اظهاراتی بی اساس امروز (دوشنبه) مدعی شد ایران در صورتیکه به زودی به میز مذاکره بازنگردد، شانس به نتیجه رسیدن یک توافق با قدرت‌های جهانی در خصوص احیای برجام را به مخاطره می‌اندازد.

اگنس فون در مول، سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در کنفرانس روزانه خود خطاب به خبرنگاران مدعی شد: اگر کار‌ها به همین روند پیش برود، نه تنها دستیابی به توافقی که تحریم‌ها را می‌تواند بردارد، به تعویق می‌افتد، بلکه احتمال به نتیجه رسیدن مذاکرات وین و بازگرداندن برجام به مخاطره خواهد افتاد.

اظهارات سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در حالی بیان شده که نخست این آمریکا و کشور‌های غربی بودند که با بدعهدی و کارشکنی در اجرای برجام، زمینه بی اعتمادی و کاهش پایبندی‌های ایران را به این توافق جهانی فراهم کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
ایرادی نداره حالشون خوش نیست بزار حرف مفت بزنند. ماکارونی میخواست به زور به مردم فرانسه اون به اصطلاح واکسن‌های کرونا که خیلی از حیواناتی که روی اونها تست شد رو کشت تزریق کنه فرانسویها تظاهرات راه انداختند برای همینه از فرط عصبانیت به ایران حمله لفظی می‌کنند. مردم خودشون سر یه واکسن بهشون اعتماد نمی‌کنند چه قدر ما بدبختیم که به اینا اعتماد کردیم و برجام باهاشون امضا کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
رو که نیست سنگ پای پاریسه. ایران برجامو یکطرفه انجام داد. همه تعهداتو یکجا انجام داد. راکتور آب سنگین رو از بین برد و سانتریفیوژها رو جمع کرد. غربیها فقط نشستند و به ریشمون خندیدند. آمریکا که رسما از برجام خارج شد هر چند از اول هم غیر از ایران کشور دیگه‌ای تو برجام نبود. با همه این عهدشکنی تازه طلبکارم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
یعنی به تحریما و دلار 25 تومن رضایت بدیم تا برجام به خطر نیافته ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
پس ما خارج شده ایم که بر گردیم منگولها توافقی که برای مردم ایران سودی نداشته باشد اصلا نباشد بهتر است ضمنا شماها اگر می خواستید توافق باشد با امریکا هم پیمان و در تحریمها شرکت نمی کردید همتون خائی هستید و باید درسی بهتون داد تا دیگر جرات چنین کاری را با کشوری نداشته باشید
-
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
برجام فایده ای برای ایران نداشته وندارد چرا باید به آن باز گردد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
برجام هیچ فایدهای برای ایران نداشته و نخواهد داشت لذا ایران بایستی اقداماتی را انجام دهد تا طرف غربی برای اجرای واقعی آن ثانیه شماری کند بایستی با قدرت و سرعت از npt خارج شویم و بمب اتمی تولید کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
وقاحت اروپاییها تمامی ندارد بعد دولت بی تدبیر و ناامید با سادگی تمام به اینها اعتماد کرد.انگار آمریکا بی تقصیر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
خفه فرانسوی کثیف
Germany
خدا کند ایران شانس سازش بر سر توافق هسته‌ای از دست بده
۲۳:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
این طرف را جدی نگیرید.
دوباره خون در الکل بدنش زیاد شد.
فردا یادش رفته چی گفته.
خدا کند ایران شانس سازش بر سر توافق هسته‌ای از دست بده
آخرین اخبار