سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تصاویری از حملات هوایی رژیم صهیونیستی در بامداد امروز به شمال نوار غزه را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه کاربری خود در توئیتر تصاویری از حملات هوایی این رژیم به نوار غزه را منتشر کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از حملات گسترده خود به نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد این حملات هوایی به چهار محل بود که نیرو‌های حماس در آنجا حضور داشتند.

این رژیم ساعاتی پیش پس از ارسال جنگنده‌های خود از راه دریا نیز به مناطق مختلف در نوار غزه شلیک کرد.

خبرگزاری فلسطینی سما نیز اعلام کرد که در تظاهرات فلسطینیان در شرق غزه علاوه بر مجروح شدن چند جوان فلسطینی، یک نظامی صهیونیست به شدت زخمی شد. پلیس رژیم صهیونیستی نیز این خبر را تایید و اعلام کرد حال این تک تیرانداز وخیم است.

اما سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی همانند همیشه در حال تلاش است تا با بمباران مراکز مقاومت بر شکست و ناامیدی خود در مقابل ثبات و استواری و مقاومت شجاعانه مردم سرپوش گذاشته و آن را نادیده بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
چیزی نیست ببینید یک اسیر را با چند نفر طاق میزنید بعد افتخار هم داره حالا هر وقت تعداد شهدا و مجروحان و ... به سقف اتاق رسید اون وقت شما هم یک کپسول موشک شلیک کن تا سامانه گنبز آهنی اونا هم یک قولنجی بشکنه واقعا منتظر چی هستید بزنید اگه همه چی حرف نیست شما که با حرف محکم ایستادید و هزینه چند برابری می دهید حد اقل با سیاست کنار بیایید تا هزینه کم بشه هر وقت وقتش شد دشمن را نابود کنید اینطوری هزینه کمتر و نابودی دشمن زودتر میشه و دشمن هم ضعیف تر خاهد ماند ولی الان با نابخردی باید مقاومت هزینه بپردازد تا کی
Germany
ناشناس
۱۴:۳۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
موشک جواب موشک و یه وجب روغن روی اون بایست باشه وگرنه آش همان آش خواهد بود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
اسرائیلیها فقط زبان زور را میفهمند بایستی مناطق حساس و اقتصادی و نظامی این رژیم با خاک یکسان شود ببینید این رژیم کودک کش و خبیث چگونه بندر بیروت را با خاک یکسان کرد لذا بایستی حملاتی هم وزن و شدت انفجار بیروت بندر حیفا را با خاک یکسان کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
به این کارشون میگن ضعیف کشی
اگه اینا کشور پهناوری بودن تا حالا صد بار به ما و بقیه کشورها حمله میکردند
مثل معروفی هست میگه خداوند خر را شناخت و بهش شاخ نداد که شاخ مردم بزنه ، این روایت صهیونیست ها هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
این صهیونیستهای تروریست قوم خیلی شجاعی هستند،با مردمی که در محاصره اقتصادی و تسلیحاتی و به مانند یک اسیر که دست و پایش بسته است جنگ میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۳۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
مرگ بر رژیم جعلی وکودک کش.
آخرین اخبار