فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف ۶۵۹ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر با قاچاقچیان مسلح در شهرستان خاش خبر داد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود، از فعالیت یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر، در شهرستان خاش مطلع و انهدام این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: جان برکفان پلیس مبارزه با رصد تحرکات این باند، از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله بزرگ مواد افیونی به مرکز کشور مطلع و با همکاری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر "خاش" در قالب چند تیم عملیاتی مسیر تردد آن‌ها را تحت کنترل نامحسوس خود درآوردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نهایت عصر روز گذشته مأموران حاضر در عملیات اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه خودروی وانت تویوتا و پژو پارس در حال انتقال محوله مواد افیونی در یکی محور‌های فرعی شهرستان خاش بودند روئیت و به آن‌ها دستور ایست دادند.

سردار طاهری بیان داشت: قاچاقچیان که خود را درمحاصره پلیس دیدند بدون توجه به ایست و اخطار‌های صادره پلیس به سمت خودرو‌های انتظامی تیراندازی و از محل متواری شدند که با عکس العمل متقابل مأموران خودرو‌های آن‌ها زمین گیر و هر ۴ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش با ۳۳ تیر جنگی در این عملیات خاطر نشان کرد: در پاک سازی محل و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی از قاچاقچیان ۶۵۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی در پایان با تأکید برعزم جدی پلیس در برخورد با پدیده قاچاق مواد مخدر به عنوان یک معظل بزرگ اجتماعی و بلای بزرگ درجامعه از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار