از هفته گذشته و به دستور استاندار کرمان دور جدید بازرسی‌های سرزده از فرمانداری، بخشداری، شهرداری و ادارات مختلف در استان کرمان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، از هفته گذشته و به دستور استاندار کرمان دور جدید بازرسی‌های سرزده از فرمانداری، بخشداری، شهرداری و ادارات مختلف در استان کرمان آغاز شده و تداوم خواهد داشت.

 در ادامه بازرسی‌های سرزده از ادارات شهرستان‌های استان، صالحیان مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی، خنجری مدیرکل حراست و اسکندری مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمان از فرمانداری، شهرداری و بخشداری شهرستان‌های رودبار جنوب، عنبرآباد و جیرفت بازدید کردند.

همچنین یک تیم بازرسی شامل آقایان کرمی معاون دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و نجف پور از حوزه سیاسی انتخابات استانداری کرمان از برخی ادارات شهرستان‌های قلعه گنج، منوجان و کهنوج بازدید کردند.

صالحیان مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در حاشیه این بازدید‌ها بر پاسخگویی و رفتار مناسب روسا و کارکنان ادارات با مراجعان تاکید و خواستار رعایت دستورالعمل های بهداشتی، دورکاری و نظم و انضباط کاری شد.

 این بازرسی‌ها به صورت سرزده در راستای کنترل و نظارت بر نظم و انضباط کاری، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پروژه مهر آموزش و پرورش و چگونگی رسیدگی به مشکلات مردم در حال انجام می‌باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
ثمره داره ؟ تا الان کیو سرجاش نشوندن ؟ چند تا زمین خوار و دزد داخل شهربابک معرفی کم از فرمانداری تا شهرداری کارمندان فعلی و سابق
آخرین اخبار