دبیر قرارگاه مردمی فرهنگی-اجتماعی محمدرسول الله (ص) سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳ جشن بزرگ وحدت در سطح شهرستان زاهدان برگزار شد.

حسنعلی نوری  دبیر قرارگاه مردمی فرهنگی-اجتماعی محمدرسول الله (ص) سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:به مناسبت ایام هفته وحدت، ۱۳ جشن بزرگ وحدت با حضور اقشار محتلف مردم و مسئولان شیعه و سنی در سطح شهرستان زاهدان برگزار شد.

وی اضافه کرد: این جشن‌ها در ۱۲ مسجد اهل تشیع و تسنن و در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان با محوریت ستاد مردمی جبهه فرهنگی- اجتماعی انقلاب اسلامی استان، برگزار شده است.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی-اجتماعی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این هفته، برنامه‌هایی شامل نورافشانی، کرسی تلاوت قرآن کریم، سخنرانی مذهبی با محوریت وحدت اقوام و مذاهب، برگزاری مسابقات فرهنگی، اجرای رقص محلی، تئاتر، سرود، برگزاری مسابقات ورزشی، قرعه کشی و اهدای جایزه، و پذیرایی و اطعام و ... بوده است.

وی در پایان گفت: یکی از اهداف برگزاری مراسم مشترک در مساجد اهل سنت و تشیع با فراهم ساختن زمینه مراوده و رفت و آمد و اخوت عملی در محلات شهر بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار