جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروزه هر آنچه ایران اسلامی عزت و حرمت در دنیا دارد به برکت جانفشانی و ایثارگری‌های شهداست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار پرویز آبسالان  جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در یادواره شهید حاج قاسم میرحسینی و دومین یادواره شهدای وزارت نیرو در سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک آغاز هفته بسیج اظهارداشت: برنامه‌های این هفته با شعار محوری "بسیج پاره تن مردم" در سطح کشور به اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه مرگ جاودانه شهادت است و همه خواستار چنین مرگی هستند ادامه داد: شهدا با نثار جان شیرین خود در راه خدا به زیبایی جاودانه شدند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهدا با تفکر بسیجی از انقلاب دفاع کردند و چراغ هدایت بشریت شدند افزود: شهدا اطلاعت از خدا و ولی امر را سر لوحه کارشان قرار دادند و در اطلاعت از ولی امرشان لرزشی نشان ندادند.

وی با بیان اینکه اگر خواهان موفقیت در جامعه هستیم باید اطلاعت از ولایت فقیه سرلوحه کارمان قرار داشته باشد گفت: شهدا باید در تمام زندگی ما نقش داشته باشند و در مسیر شهدا و با روحیه انقلابی و بسیجی حرکت کنیم.

سردار آبسالان با بیان اینکه حضرت امام راحل (ره) به دنبال احیای اسلام ناب محمدی(ص) بسیج را تشکیل دادند اظهارداشت: از روزهای اول تشکیل این پایگاه مردمی، برکات و اقدامات بزرگی توسط بسیج انجام شد که یکی از این میادین بزرگ دفاع مقدس بود.

رییس شورای هماهنگی مدیران ارشد وزارت نیرو در سیستان و بلوچستان نیز اظهارداشت: وزارت نیرو ۵۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده که از این تعداد ۹ شهید از این استان است.

محمد دلمرادی با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم با روحیه بسیجی و جهادی باید انجام شود افزود: در صورت عدم خدمت‌رسانی مطلوب به مردم، فردای قیامت باید مدیون خون شهدا باشیم.

در پایان این مراسم از مدیران و کارکنان بسیجی و خانواده محترم شهدای وزارت نیرو در سیستان و بلوچستان با اهدای لوح سپاسی تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار