توحیدی گفت: حوزه صنایع‌دستی تضمینی جدی برای توسعه در کشور است، زیرا وقتی منطقه‌ای به عنوان شهر یا روستای ملی صنایع‌دستی انتخاب می‌شود تحولات زیادی رخ می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مدیرکل توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همراهی معاون صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از کارگاه‌های چاقو سازی و هنر‌مندان صنایع دستی شهر راین به منظور شهر ملی چاقو راینی بازدید کرد.

 توحیدی مدیرکل توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همراهی حسین زاده معاونت صنایع دستی استان کرمان از کارگاه‌های چاقو سازی و هنر‌مندان صنایع دستی راین بازدید کردند.

ویدا توحیدی در حاشیه بازدید افزود: توسعه زیرساخت‌ها از مهمترین اثرات ترویج صنایع‌دستی در شهر‌ها و روستا‌های کشور است که باعث بالندگی هنرمندان و آثارشان می‌شود.

مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: در گذشته هنر چاقو سازی برای خیلی از هنرمندان جاذبه نداشت، اما اکنون می‌بینیم بسیاری از هنرمندان به سمت چاقو سازی و سایر رشته‌های صنایع‌دستی رفته‌اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار