رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: به تازگی بدهی مالیاتی فدراسیون را پرداخت کردم، اما امروز نامه بدهی مالیاتی ۶ میلیارد تومانی سال ۸۵ به دستم رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان- علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در نشست وزیر ورزش با روسای فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: چند روز قبل بدهی مالیاتی فدراسیون را پرداخت کردم و حسابم آزاد شده، اما امروز برای من نامه آمده است که فدراسیون قایقرانی ۶ میلیارد تومان بدهی از سال ۱۳۸۵ دارد که باید پرداخت شود. مگر فدراسیون چقدر بودجه می‌گیرد که بدهی سال ۸۵ را هم پرداخت کند؟ چرا من در آستانه بازی‌های آسیایی باید بدهی روسای قبلی فدراسیون را پرداخت کنم.

فدراسیون قایقرانی از سال ۸۹ تا ۹۵ حدود ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بدهی مالیاتی داشت که باعث شد حساب رئیس فدراسیون مسدود و حکم توقیف اموال او صادر شود. البته اصل این بدهی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که به دلیل عدم پرداخت، مشمول جریمه شد.

بدهی‌های مالیاتی فدراسیون قایقرانی باعث شد تا فرآیند ترخیص قایق‌های این فدراسیون که در گمرک است و باید با شناسه ملی رئیس فدراسیون انجام شود، دچار مشکل شود و این قایق‌ها به دست ورزشکاران نرسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کتاب مدیریت ایرانی
۱۰:۲۷ ۳۰ دی ۱۴۰۰
عدم نظارت و کنترل بر مدیرانی که تغییر میکنند باعث بروز مشکلات عذیذه ای برای مدیران جدید میگردد که ابتدای دوران مدیریتی آنان را با چالش مواجه میکند این عدم کنترل و نظارت سبب انباشته بدهی مدیران سابق است ............ کتاب مدیریت ایرانی صفحه 286
آخرین اخبار