رؤسای جمهور بلاروس و جمهوری آذربایجان در پیام‌هایی به همتای ایرانی خود، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان - «الکساندر لوکاشنکو» در پیامی به آقای ابراهیم رئیسی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و تأکید کرد که روابط مستحکم بین مینسک و تهران بر پایه دوستی و اعتماد در برهه کنونی اهمیت ویژه‌ای دارد و همچنان ظرفیت بالایی برای گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی وجود دارد.

به گزارش وبگاه خبری «بلتا»، رئیس جمهور بلاروس نوشت: موضع قاطع تهران در تضمین استقلال، عزم حراست از انتخاب تاریخی مردم و تعهد به عدالت اجتماعی، به این کشور در فائق آمدن بر مشکلات کمک کرده است.

«الهام علی‌اف» رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در پیامی خطاب به همتای ایرانی خود ضمن تبریک چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: روابط دو کشور برخاسته از اراده ملت‌های ماست که در طول تاریخ در محیطی دوستانه و حسن همجواری زندگی کرده‌اند و دارای ارزش‌های اخلاقی مشترک هستند. ما برای روابط بین دو کشور که بر روی چنین پایه‌های محکمی بنا شده و دامنه رو به رشدی در عرصه‌های اقتصادی و تجاری دارد، اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم و اطمینان داریم که با تلاش‌های مشترک این روابط توسعه یابد.

در پیام تبریک وزارت خارجه جمهوری آذربایجان به همین مناسبت آمده است: به مناسبت فرا رسیدن روز ملی جمهوری اسلامی ایران، بهترین آرزو‌ها و تبریکات صمیمانه خود را به دولت و ملت ایران ابراز می‌داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار