مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت: جشن ملی نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه، همزمان با سراسر کشور از ۱۲ اسفند در استان کرمان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  یحیی صادقی گفت: جشن عاطفه‌ها هر سال در مهر ماه به‌ منظور کمک به دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت و جشن نیکوکاری نیز به‌ منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند هر ساله در آستانه سال نو برگزار می‌شود.

به گفته او جشن نیکوکاری امسال در آستانه سال نو و با شعار عیدی برای همه از ۱۲ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز و تا ۲۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان می‌گوید: این جشن ملی روز ۱۲ اسفندماه در پایگاه‌های مستقر در میدان‌های اصلی شهر، ۱۳ اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه و ۱۴ اسفندماه در صورت باز بودن مدارس با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

او گفت: مردم خیر و نوع‌دوست استان کرمان، پارسال بیش از ۴۰ میلیارد تومان در قالب جشن نیکوکاری به خانواده های نیازمند کمک کردند.

صادقی گفت: خانواده‌های عائله‌مند در اولویت دریافت کمک‌های جشن نیکوکاری هستند و این اقدام برای  شاد کردن دل فرزندان این خانواده‌ها در آستانه سال جدید انجام می‌شود.

او می‌گوید: شهروندان و مردم نوع‌دوست استان کرمان، می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر، دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری استان تحویل دهند. 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: مردم می توانند کمک‌های نقدی خود را نیز از طریق درگاه الکترونیکی #۰۳۴*۸۸۷۷ * که ویژه استان کرمان است به ساده‌ترین روش پرداخت کنند.

به گفته او کمیته امداد در سرفصل‌های مختلف خدمات ارائه می‌کند و خانواده‌های نیازمندی که چندقلو به دنیا می‌آوردند، مورد حمایت‌های ویژه این نهاد قرار می‌گیرند و علاوه بر پرداخت مستمری در قالب ودیعه مسکن، احداث و خرید مسکن به آن‌ها کمک‌هایی پرداخت می‌شود که همه این کمک‌ها به منظور تحقق  برنامه‌های احسان و نیکوکاری است.

او با تأکید بر اینکه نگاه ما در کمیته امداد بر این است که خانواده‌ها روی پای خود بایستند، گفت: طرح‌های اشتغال پایداری که کمیته امداد ایجاد می‌کند به همین منظور است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تعداد زیادی از مددجویان و فرزندان مددجویان تحت حمایت که با حمایت‌های این نهاد به مدارج بالای علمی و هم‌چنین کارآفرینی رسیده‌اند، امروز حامی کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار