مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای طرح ملی پویش هلال رحمت، اقلام معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و بیماران خاص در سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود.

علیرضا میربهاءالدین گفت: پویش هلال رحمت با مشارکت خیرین داوطلب با هدف کمک به تامین نیاز‌های اساسی خانواده‌های نیازمند و بیماران خاص و صعب العلاج اجرایی می‌شود.

او گفت: همزمان با نوروز باستانی و در آستانه ماه مبارک رمضان، توزیع اقلام معیشتی به همت خیرین داوطلب و نیک اندیش در میان خانواده‌های نیازمند و متأثر از کرونا در استان سیستان و بلوچستان به اجرا در آمد و تا کنون تعداد ۳۰۰ بسته غذایی، ۱۰۰ بسته بهداشتی و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان شهرستان‌های خاش، و نیمروز توزیع گردید.

به گفته او: ارزش ریالی هر بسته ۲۰ میلیون ریال می‌باشد که با همت خیرین و خانه‌های هلال تهیه و در بین نیازمندان روستا‌های بخش ایرندگان و تفتان خاش، و بخش سابوری شهرستان نیمروز توزیع گردیده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: پویش هلال رحمت با هدف کمک به تامین نیاز‌های اساسی خانواده‌های نیازمند و ایجاد فضای مناسب برای تعامل خیرین و نیکوکاران با جامعه هدف و تامین بسته‌های غذایی با شعار همه با هم توقف ناپذیریم از اسفند ۱۴۰۰ و عید نوروز آغاز و تا ماه مبارک رمضان در اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
سلام خسته نباشید ..من وبچه هام در روستا زاهدان زندگی می‌کنیم بدون هیچ امکاناتی ..ما نه گاز نه آب نه برق ..نداریم مستاجریم ..تورو خدا کمکی به بچه هام بکنین..اگه بازدید هم میان بیان از نزدیک ببینند زندگی منو ..حمایتمون کنید..
آخرین اخبار