علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌های جداگانه تعرض به حرم مطهر امام رضا (ع) را در ماه مبارک رمضان محکوم کردند.

نماینده مردم اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری ضمن محکومیت این اقدام ددمنشانه گفت: هرکس قصد تفرقه میان ‏مسلمانان را داشته باشد قطعا کافر است و این افراد نوکران آمریکا و اسرائیل هستند.

مولوی نذیر احمد سلامی گفت: هتک حرمت به حرم و زائران رضوی در ماه مبارک رمضان در نگاه هر انسان با وجدان مسلمان و یا غیر مسلمان به شدت محکوم است.

اوگفت: در سومین روز ماه مبارک رمضان، سه طلبه در صحن پیامبر اعظم (ص) مورد حمله با ضربات چاقو قرار گرفتند که این جنایت عظیمی است و هم به دلیل اینکه حرمت ماه رمضان و حرم مطهر رعایت نشده است.

نماینده مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این جنایتکاران تکفیری اصول اسلامی، انسانی و اخلاقی را زیر پا گذاشتند و پایبند نیستند و این جنایت را انجام دادند.

او گفت:  این جنایت بسیار عظیم و جرمی نابخشودنی است و از مسوولان درخواست داریم که هر چه سریعتر این جنایتکاران را به سزای عمل خود برسانند.

سلامی گفت: افرادی که از این جنایت‌ها هدفشان پراکندگی امت و ایجاد اختلاف و افتراق در امت اسلامی است به هیچ عنوان نمی‌توانند به اهدافشان برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار