فرمانده انتظامی نرماشیر از کشف ۴ هزارو ۳۰ قطعه مرغ زنده به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در دو عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا زیدآبادی گفت: ماموران پاسگاه پشترود این فرماندهی هنگام گشت زنی هدفمند در ساعات پایانی شب به یک دستگاه کامیون بنز که به صورت چراغ خاموش از سمت بم به سمت نرماشیر در حرکت بود مشکوک و این خودرو را متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران در بازرسی از کامیون توقیف شده هزارو ۴۰۰ قطعه مرغ زنده بدون مجوز که به قصد انتقال از کرمان به شرق کشور و سپس قاچاق بارگیری شده بودند را کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در تشریح عملیات دوم ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی نیز هنگام پایش تردد خودرو‌های محور "بم - نرماشیر" در بازرسی از یک دستگاه کامیون بنز ۲ هزارو ۶۳۰ قطعه مرغ زنده بدون مجوز که در حال انتقال به شرق کشور بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی نرماشیر گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش این دو محموله مرغ بیش از ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده و در این دو عملیات در مجموع ۴ هزارو ۳۰ قطعه مرغ زنده بدون مجوز کشف و ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار