سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان ازاجرای عملیات‌۱۴کیلومتر روکش آسفالت درسطح محورهای روستایی منطقه سیستان از ابتدای امسال تاکنون خبرداد.

 روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان رحمت نارویی  گفت: از ابتدای  امسال  ۱۴کیلومتر روکش آسفالت در محورهای روستایی حوزه سیستان به صورت امانی توسط دستگاه های ماشین آلات راهداری استان انجام شده است.

او گفت: راههای روستایی یکی از مهمترین بخش های زیربنایی در توسعه محسوب می شود و  راهداران‌ این اکیپ با تمام توان و تجهیزات خودراجهت‌ایمن سازی و بهسازی محورهای روستایی به کار گرفته اند‌ تا ایمنی در مسیرها ارتقا و تصادفات کاهش یابد.

سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان گفت:  از این رو به منظور تسهیل در امر ترددو افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات روکش آسفالت  محورهای روستایی فیروزه ای کوه خواجه،علی آبادجهانتیغ،اسلام آبادلوتک-دولت آباد، سنجرانی-ملکی،بالاخانه-ساختمان و واصلان - شیخ لنگی به اجرا درآمد.

سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر ایمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راه ها گفت: سایر محورهای روستایی دارای اولویت منطقه سیستان نیز در اولویت برنامه های اکیپ برای اجرای عملیات روکش آسفالت قراردارد بطوری که پس از تخصیص قیر و مصالح در این زمینه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

او گفت: راه روستایی یکی از مهمترین بخش های زیربنایی‌درتوسعه استان سیستان و بلوچستان محسوب می شود و  جاده ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت های مرتبط با آن را به این اداره کل محول کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار