جانبداری از رژیم صهیونیستی پشت نقاب دیپلماسی

سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تل آویو و صحبت با مقامات صهیونیست درباره برنامه هسته‌ای ایران مهر تاییدی بر جانبداری آژانس از این رژیم است.

«رافائل گروسی»، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عصر پنجشنبه وارد سرزمین‌های اشغالی شد تا با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کند. مذاکرات وین و برنامه هسته‌ای ایران محور اصلی دیدار‌های گروسی با «نفتالی بنت»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سایر مقامات این رژیم بود.

تل آویو که طی ما‌های گذشته تلاش کرده در مسیر مذاکرات سنگ اندازی کند، مدعی شده که تهران در تلاش است برنامه‌های هسته‌ای خود را مخفی نگه دارد. تناقض گویی و ابراز نگرانی مقامات صهیونیست از برنامه هسته‌ای کشورمان در حالی رخ می‌دهد که این رژیم خود از دهه ۱۹۶۰ دارای تسلیحات هسته‌ای بوده و هرگز پیمان عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای (ان پی تی) را امضا نکرده است. تل آویو همچنین طیف متنوعی از موشک‌های بالستیک، کروز و سامانه‌های دفاعی موشکی را تولید و مستقر کرده و تخمین زده می‌شود انبار‌های این رژیم چیزی بین ۸۰ تا ۴۰۰ کلاهک هسته‌ای داشته باشد.

سفر گروسی به اراضی اشغالی پیش از نشست روز دوشنبه شورای حکام، با اصول آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر رعایت بی طرفی و حفظ وضعیت فنی و حرفه‌ای خود در تناقض است. در ادامه به این سفر و برنامه تسلیحاتی رژیم صهیونیستی می‌پردازیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی

لفاظی دیپلماتیک تل آویو با وجود عدم پذیرش «ان پی تی»

در جریان سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به سرزمین‌های اشغالی و دیدار با سران رژیم صهیونیستی، «نفتالی بنت»، نخست وزیر این رژیم در گفتگو با رافائل گروسی مدعی شد که راه حل دیپلماتیک را در مورد ایران ترجیح می‌دهد. در بیانیه‌ای که پس از دیدار طرفین صادر شد، آمده است که تل آویو حق دفاع از خود را برای خود محفوظ می‌دارد و اگر جامعه بین المللی نتواند برنامه هسته‌ای ایران را در «چارچوب زمانی مربوطه» متوقف کند، قادر است اقدام مستقلی انجام دهد.

بر اساس این بیانیه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر اهمیت ارسال پیام روشن و صریح شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران در تصمیم آتی خود تأکید کرد. گروسی نیز پس از دیدار با مقامات صهیونیستی در توئیتی نوشت: «من (به بنت) بر اهمیت پادمان‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی و معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (NPT) برای صلح و امنیت جهانی تاکید کردم.»

رژیم صهیونیستی که با دستیابی و پیشرفت فناوری هسته‌ای ایران مخالف است، حدود ۴۰۰ کلاهک هسته‌ای در زرادخانه‌های خود دارد. این رژیم برخلاف دارا بودن بمب اتم حتی حاضر به عضویت در «ان پی تی» (پیمان منع اشاعه هسته‌ای) نیز نشده و منطقه عاری از سلاح هسته‌ای خاورمیانه را به خطر انداخته است.

نشریه بولتن در شماره‌ای به بررسی تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی پرداخت و در گزارشی نوشت: انجام تحقیقات در مورد تسلیحات هسته‌ای اسرائیل بسیار چالش برانگیز بوده است، دلیل آن هم چیزی نیست جز آنکه اسرائیل عمداً در اختیار داشتن سلاح‌های هسته‌ای خود را تایید نمی‌کند. علاوه بر این، افشاگران تسلیحات هسته‌ای اسرائیل با مجازات‌های قابل توجهی مواجه می‌شوند.

در سال ۱۹۸۶، «مردخای وانونو»، تکنسین سابق هسته‌ای اسرائیل، توسط سرویس‌های اطلاعاتی این رژیم ربوده شد و ۱۸ سال به زندان افتاد. پنهان کاری و انکار تسلیحات هسته‌ای از سوی تل آویو با همکاری واشنگتن همراه بوده است. از سال ۱۹۹۷، یک قانون در آمریکا وضع شد که شرکت‌های آمریکایی را از انتشار تصاویر ماهواره‌ای درباره تسلیحات هسته‌ای تل آویو منع می‌کند. این بدان معناست که اکثر تصاویر ماهواره‌ای موجود از اسرائیل به وضوحِ تقریباً دو متر محدود شده که تجزیه و تحلیل جزئیات آن را بسیار دشوار می‌کند.

سایت هسته ای نگب

فریب کاری رژیم صهیونیستی و جازدن سایت هسته‌ای به جای کارخانه نساجی!

برنامه تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی به اواسط دهه ۱۹۵۰ باز می‌گردد، زمانی که اولین نخست‌وزیر این رژیم، «دیوید بن گوریون»، شروع به بررسی یک طرح هسته‌ای به منظور جبران برتری همسایه‌های عربی اسرائیل کرد. بنظر می‌رسد عزم بن گوریون برای راه اندازی پروژه هسته ای، نتیجه ترس‌های وسواس گونه او بوده باشد، نه یک برنامه سنجیده شده.

بن گوریون معتقد بود که تل آویو در صورتی که دیگر نتواند در مسابقه تسلیحاتی با اعراب رقابت کند، به عنوان آخرین سلاح در مواقع اضطراری به سلاح‌های هسته‌ای نیاز دارد. بن گوریون از «شیمون پرز» که بعد‌ها نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد، برای هدایت برنامه هسته‌ای این رژیم استفاده کرد.

تحت سرپرستی پرز، رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۵۷ یک راکتور جداسازی پلوتونیوم را از فرانسه و همچنین ۲۰ تن آب سنگین را از نروژ خریداری کرد. کم کم پرژه هسته‌ای تل آویو در صحرای «نقب» در جنوب سرزمین‌های اشغالی کلید خورد.

اگرچه این مرکز برای توسعه تسلیحات هسته‌ای در نظر گرفته شده بود، اما آمریکا تا یک دهه از هدف واقعی آن آگاه نشد. پنهان کاری رژیم صهیونیستی تا حد زیادی به موفقیت یک کمپین فریب و ضداطلاعاتی بر می‌گشت که هدف آن متقاعد کردن بازرسان آمریکایی به کاربری غیرنظامی این مرکز هسته‌ای بود. صهیونیست‌ها به دروغ به مقامات آمریکایی گفته بودند که مرکز نقب یک کارخانه نساجی است!

علاوه بر این فریب کاری ها، تل آویو در برابر پروتکل بازرسی‌های رسمی نیز ایستادگی کرد و حق بازرسی از این مرکز هسته‌ای را نداد. بنا بر گزارش ها، تکمیل این مرکز هسته‌ای در سال ۱۹۶۵ به پایان رسید و صهیونیست‌ها تولید پلوتونیوم را در سال ۱۹۶۶ آغاز کردند. هنوز مشخص نیست که اولین تسلیحات عملیاتی این رژیم دقیقاً چه زمانی تکمیل شد. برخی بر این باورند که اولین دستگاه‌های هسته‌ای صهیونیست‌ها در جریان بحران مه ۱۹۶۷ بلافاصله قبل از جنگ شش روزه مونتاژ شده باشد. همانطور که پیشتر اشاره شد، از تعداد دقیق تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی اطلاعاتی در دسترس نیست، اما تخمین زده می‌شود که حدود ۴۰۰ کلاهک هسته‌ای در زرادخانه‌های تل آویو موجود باشد.

باوجود دارا بودن بمب هسته ای و نپذیرفتن معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای، رژیم صهیونیستی سعی دارد با همراهی شرکای غربی خود برنامه صلح آمیز هسته ای ایران را به حاشیه ببرد. چهارشنبه گذشته، آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان برای نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که هفته آینده برگزار می‌شود، پیش‌نویس قطعنامه‌ای را تنظیم کردند که در آن از ایران خواسته شده تا به سوالات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد آثار اورانیوم کشف شده از سه سایت هسته‌ای ایران پاسخ دهد.

در این پیش نویس که به همه کشور‌های عضو شورای حکام سازمان ملل ارسال شده ضمن تکرار اتهامات واهی از ایران خواسته شده هرچه سریعتر به تعهدات قانونی خود عمل کند و پیشنهاد مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی را برای همکاری بیشتر در راستای شفاف سازی و حل و فصل همه مسائل پادمانی باقی مانده بپذیرد. این در حالی است که بیشترین بازرسی آژانس و دوربین‌های مدار بسته در سایت‌های هسته‌ای ایران می‌باشد.

برخلاف رژیم صهیونیستی، ایران یکی از امضاکنندگان معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای موسوم به «ان پی تی» (NPT) است و همواره تاکید کرده که برنامه هسته‌ای‌اش منحصرا غیرنظامی و تحت نظارت شدید سازمان ملل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
هرچیزی ایاقت میخاد ی سری به خودتون بزنید ببینید لیاقت ایرانو درچه حدی ساختید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
خدا رسوا و نابودشان کند.
با فرج آقا امام زمان عج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
چقدر ضد حال میزنید !!؟؟
بمب اتم بسازید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
خوب که چی؟
اینها توجیه بیچارگی مردم ایران هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
این سازمانهای بین المللی جملگی در خدمت آمریکا و اسرائیلند !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
این گروسی رو به ایران دوباره دعوت کنید ...بعد بدید دست ما مردم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
چرا ایران بمب اتمی نمیسازه ول کنید ما که تحریم جهانی هستیم چهل سال عمرمون رفت تموم شد دیگه بمب اتمی بسازین بگید هروقت اسرائیل بمب اتمی رو کنار گذاشت ماهم کنار میذاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
پس فکر می‌کنید دعوای دنیا با ایران سر چیه؟!
سر اینکه ایران از دهه ۸۰ شمسی در حال ساخت مخفیانه سلاح اتمیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
خوب به فرض این هم که بمب بسازه هیچ گناهی نکرده حق دفاع از خود و حق دارد که در میان اینهمه گرگ و اینهمه ظالم و اینهمه دارنده سلاح اتمی مجهز باشد هر چند برنامه اتمی ایران همه میدانند پاک است نمیدانم چطور شماها نمی‌دانید!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
جناب ۱۸:۵۲ داری حرف اسرائیل را تکرار می کنی.
یعنی در مدت بیست سال ایران نمی توانست بمب اتمی بسازد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بی بی سی زیاد میبینی و توهم زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
شرایط ورود این فرد به ایران رو اینقدر ساده و سهلنگیرید و اینکه دیدار این فرد از رییس سازمان انرژی اتمی بالاتر ضرورتی ندارد.
Germany
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
این آواره اول رفته تیکه استخوانش را گرفته و درس هایش را آموخته تا قوانین کسانی که خود اصل خلاف هستند را بر کشور ما اجرا کند !!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
درود بر تو
Germany
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
این بار که آمدند ایران
اول : چند بار تفتیش و بازرسی رو پوستی و زیر پوستی دقیق می شوند
دوم : یک هفته در قرنطینه خواهد بود
سوما : از خود فرودگاه چشم بسته به هر جایی خواهند رفت
چهارم : نیاز مند چندان توجه مقامات و همراهی با ایشان نیست
پنجم : به صورت نا محسوس هر جایی که رفتند باید آنجا از قبل به وسایل ضد جاسوسی و محافظتی مجهز گردد
هفتم : حق دست زدن به هیچگونه ازتجهیزات و امکانات را نداشته باشد
هشتم : او و همراهانش را به کارخانه نساجی به عنوان مرکز هسته ای در دور دست ترین و گرمترین نقطه ایران ببرید تا هم عظمت ایران را درک کند و هم گرمای احساسات مردم را بفهمد و هم میل به برگشت به ایران از سر بیرون کند
نهم : برای این حیف نون نیاز به اسکان در هتل چند ستاره نیست و یک مسافر خانه معمولی با خوراک آبدوغ خیار از سرش هم زیادی است
دهم : هر روز دو ساعت کلاس ادب و اخلاق سیاسی را برایش فراهم کنید
یازدهم : در پایان کار اگر دیدید که جفتک می اندازد یک بمب یا موشک را به عنوان کلاهک هسته ای نشانش دهید تا برای خود فرض کند که کار از کار گذشته است.
دوازد :در زمان خروج ، بدرقه و همراهی چند تن از نظافت چیان محترم فرودگاه کفایت می کند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۵۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
همین الان اسرائیل به بهانه سری بودن اطلاعات هسته ای اجاز بازرسی به اژانس بین المللی اتمی رو نمیده و خودش هم میخواد تا ادرس ابدارچی سازمان انرژی اتمی ایران رو کنترل کنه که مبادا ایران بمب هسته ای بسازه در حالی که خودش بمب هسته ای داره.جالب نیست!!!!
اینو به هر کسی تو دنیا بگی باور نمیکنه که این حجم از بیشرمی بتونه تو حکومتی جمع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
فکر میکنی خائنین داخلی اجازه میدن با این ها براساس لیاقتشون رفتار بشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
چرا ایران دم به ساعت اجازه ورود این عناصر اسراییل میده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
مدیران ساده لوح ایران بارها گفته شد که این مردک احمق جاسوس رژیم کودک کش است وای جرثومه فساد را راه ندهید این مزدور است ولی به بهانه های مختلف هی وارد ایران میشود نترسید هیچ غلطی نمیتوانند بکند بزنید تو دهنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بارها گفته شده که گروسی مامور صهیونیست هاست و باید از ورود ایشان به خاک ایران و بادید از مراکز هسته ای جلوگیری شود.
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۴:۳۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
چرا این سگ ولگرد را به ایران راه میدید؟گروسی این حیوان ولگرد افسار گسیخته را دیگه به ایران را ندید ،بذار با هم پیاله هاش هر غلطی میکنه انجام بده،ما مردم ایران انتقام خیانتش به برنامه هسته ای ایران رااز گروسی و دیگر مزدوران تحت فرمان اسراییل خواهیم گرفت،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
گروسی هم احمقه‌هااااا...! صهیونیستها در آستانه فروپاشی هستند این گروسی هم داره ملاقات میکنه باهاشون عجب احمقن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
در زمان شاه اسرائیل دوست ایران بود و دشمن اعراب اما حالا بر عکس شده اسرائیل دوست اعراب و دشمن ایران است به نظر شما این از کدام سیاست پیروی میکنه .
Germany
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
سیاست نفع ، سیاست هویج و چماق ، سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن ، سیاست استفاده از جهل و تعصب و حماقت ، سیاست دفاع از دیکتاتوری و استبداد در عین سردادن شعار دموکراسی ( مردم را ولش حکومت خودت را بچسب حاکم ) یا سیاست یک بام و دو هوا
خلاصه دشمن برای بقای خود به هر حربه ای متوسل می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ایران رضای خدا رو می خواد نه دولت‌های غربی و عربی فاسد رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
این احمق رو نباید به کشور راه داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
چه کسی باید این کار را بکنههههخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
سفر به رژیم صهیونیستی یعنی قبول سیاسی بودن آژانس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
گروسی وامثالهم مزدور اسرتییل هستند چرا نمیخواین باور کنید؟؟؟
همه اطلاعات مثلا محرمانه هسته ای ایران رو مستقیم به دست اسراییل میرسانند
Germany
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
پس هیتلر حق داشت این موزی ها را از کشورش اخراج کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
احسنت درود
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۳:۴۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
در حقیقت گروسی با این رفتارش داره یک علامتی به ملت ایران میده. اون علامت اینه که دنیا در حال اداره شدن طبق قانون جنگله و هر کسی هر کاری توانست بکند کرده. و انکه نتوانسته هم نتوانسته که نکرده. در کل یعنی موشک بساز و لای پوشک قایمش کن کسی باهات کاری نداره. همانطور که اسراییل همین کار رو کرد و ما هم با او کاری نداریم. شما باید از گروسی تشکر هم بکنید. ولی اگر بفهمید که با رفتارش چه پیغامی رو داره به کشور ما مخابره میکنه. سر گروسی را بتراشید و کله اش را نگاه کنید. با فوتوشاپ. دوکله است. دوکله ها اصولا حرفشان از دهانشان بیرون نمیاید. بلکه با رفتارشان حرف میزنند. عاقلی کو که کند فهم زبان سوسن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ایران باید با تصویب مجلس ، در ازای هر خطا و سیاسی کاری اژانس انرژی اتمی ، پنج درصد غنای اورانیوم های خود را افزایش دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
چرا پنج درصد ،نود و نه درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
خوب شما هم شرط بزارید از این پس وقتی به آژانس پاسخگو باشید که اسرایل ان پی تی را پذیرفته وبازرسان آژانس مثل ایران هرلحظه از آن بتزدید کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
دقیقا مگه فقط اونا شرط بزارن که با چین و حماس قطع رابطه باید بشه؟ ایرانم باید شرط بزاره در صورتی که صهیونیستها کلاهک‌های هسته ایی و زرادخانه اتمی رو معدوم کنن ما هم به توافق میاییم. بخدا این اوج خفت و خاری هست که فرزند نامشروع امریکا بر توافق دخالت کنه در حالی که خودش چندین کلاهک هسته ایی داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
گروسی مزد بگیر و عامل غرب در انس اتمی ست ، نباید به او خوشبین و یا اعتماد کرد ، در قرار دادها با او باید همانند دشمن محکم کاری و دقیق بودو جای هیچگونه تفسیر اضافی نداد
Brazil
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
با سلام
خوب شد که گز و پسته و سوهان و فرش نفیس به آقای گروسی در سفر ایشان قبلی به ایشان به کشور عطا شد و الا از این هم بهتز میشد.
مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
متاسفانه ما ایرانی ها به بهانه( مهمان نوازی ) هر بار هرکسی به ایران میاد چه ورزش ، چه سیاست و... بی خودی هدیه های گرانقیتی را از ( بیت المال ) میدهیم که واقعا نباید بدیم . مسولان محترم( لطفا ) در همه همه صحنه هایکبار برای همیشه این دست ودلبازیها و چاپلوسی هایتان از ( جیب مردم ) را کنار بگذاریددددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
به نظر من ایران باید دسترسی آژانس اسراییلی به کل سایتها ببنده هر موقع به آژانس رو دادن یا اطلاعات محرمانه لو رفت یا شهید دادیم بعدم ما که صلاح هسته ای نداریم چرا داخل قرارداد آن پی تی هستیم ولی اسراییل که بمب اتم داره جزو این قرار داد نیست بعدم آژانس انرژی اتمی اگه بی طرفه خجالت نمیکشه برا مشورت میره فلسطین اشغالی همه سیاست خارجی دنیا با پول خریدن اون از بلاهایی که سر پیامبرا آوردن این قوم اینم از دنیا خیلی دور نیست به عذاب الهی دوباره دچار بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
چرا نمی خواهید باور کنید که اروپا شمارا سرکارگذاشته .واقعیت بپذیرید وغنی سازی را به مرز ۱۰۰ درصد برسانید وبمب هسته ای را بسازید تا التماس مذاکره کنند تا خواب از چشمانشان برود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
اشتباه دستم رفت تو منفی.......مرگ گروسی مرگ بر اسرائیل...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
خدا لعنتشون کنه این دروغگوها رو و جهان رو از دستشون خلاص کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
لعنت به گروسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
رژیم صهیونیستی 200 تا بمب اتم برای دکوری نساخته
برنامه تشکیل اسرائیل بزرگ هنوز هم هست
و وقتی که تعداد بمب های اتم شون به 500 برسه یک مسلمان کشی عظیمی راه خواهند انداخت
البته این آرزو رو به گور خواهند برد
با تبدیل خودشون به بشکه باروت نمیتونند به اهداف کثیف و شومشون برسند
Germany
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
فعلا که تخمین بین 400 تا 800 است نه 200
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
این مزدور یهودی صهیونیستی رو از سایت بندازید بیرون
خود آمریکا گفته 90 تا بیشتر نداره اون وقت تو چی حرف مفد میزنی 400!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
میهن هزارپاره من...
۱۱:۳۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
آقا یه سوال؟چرا این اطلاعات ایران داره، مدیر آژانس گروسی رو به یک برنانه زنده دعوت نمیکنن و بعد لابلای سوالات ناخواسته ازش سوال کنن که چرا رژیم اسراییل انرژی اتمی داره ولی عضو پیمان منع سلاح نمیشه و از همه مهمتر چرا آژانس نظارتی بر نیروگاهاش نداره؟؟؟ اینجور افراد باید یهویی در عمل انجام شده قرارشون بدی مچشون بگیری، هرچی که از قبل بهشون خبر بدی اشتباس، جواب دروغ اماده میکنن میفرستن.بابا ایران مثه تمام قدرتا باید کلاهک هسته ای داشته باشه، این جمعیت امریکا و فرانسه و المان و انگلیس ونوچهاشون همه سرتا پا یک کرباسن، وزیری رییس جمهوری و مدیر آژانسی عوض بشه ،سیاست اینها تغییری نمیکنه،فقط نوع روش اجراش فرق میکنه..‌‌
یا علی بگین و بمب اتم رو بسازید و بدنیا هشدار بدید که حد خودشون بدانند...تاکی بابا...مرگ یکبار و شیون هم یکبار........
Germany
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
دعوت نمی خواهد چون پرسیدن و جوابشان این است که اولا اسرائیل دشمن دارد دوما دیگه کار از کار گذشته و بمب دارد و کاریشم نمی شه کرد! سوما آمریکا اجازه نمی دهد چهارما آزانس هم بارها و بارها از جواب دادن طفره رفته است و جواب نمی دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
خود گروسی و همراهاش همشون ( جاسوس ) هستن ولی مسوِلان ما سرشان زیر برفهههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
چیزی به نام نقاب وجود ندارد. غرب همیشه رو بازی می‌کنه. آشکارا به ایران می‌گوید تعطیل کن. آشکارا از اسراییل حمایت می‌کند امتیاز هم نمی‌دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
این پدرسوخته نمک به حروم خائن رو دیگه به ایران راه ندید اگه راه بدید خیانت به خون شهداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
آخه بعصی از خائنین داخلی ازدولت و مجلس و .... میگویند که اینکار باعث بدتر شدن تحریمها میشه!!!! آخه آدمهای ناحسابی ۴۳ ساله خودتون را قول میزنید تاکی؟؟؟ مگه از این هم بدتر میشه ؟؟؟؟دیگه چی مونده که تحریم نکردن؟؟؟؟ یکبار برای همیشه بگین که یا تحریمها برداشته شود یا کلا اجازه حضور این مامورنماها را برای ( جاسوسی و خرابکاری ) ندهیدددد لطفااااااا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
نادان ترین افراد هم می دانند که تمام این سازمانها تحت نظر و اداره امریکا و رژیم کودک کش هستند غیر از شما ابلهان که باز هم دست بدامن انها هستید
Germany
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ما هم می دانیم ابله ، اما راه چاره در حد امکان دیپلماسی است نه آغاز جنگی ویرانگر با بمب اتم ، چرا که اسرائیل هیچ تعهد و قانونی و اخلاقی و وجدانی و انسانی و اعتقادی ندارد
می بینید که هر روز کودک و خبرنگار می کشد ، اواره می کند و خانه خراب می کند و به یک هکتار اراضی مسجد الاقصی هم چشم دوخته است و به هیچ صراطی مستقیم نیست و عالم و آدم را بدهکار خود می داند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
وطن فروشان و گاگولها و نادانان بدانند راهی که میرویم اشتباه است و باید از ان پی تی خارج شد و به وطن فروشان خود باخته و خودفروش هم درس عبرت داد.
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۱۰:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
گروسی خیلی خری !! نباید می‌رفتی کشوری که خود اشغالگر و دارنده سلاح اتمی و آن پی تی را قبول ندارد و کوچکترین اطلاعاتی به شما و آژانس نداده و نمی‌دهد و دارای کلاهکهای فراوان و کشوری متعهد و پذیرنده آن پی تی و کشوری که یک چهارم بازدیدهای جهانی را در اختیار آژانس قرار داده راتهدید میکند.
خیلی خری به خاطر اینکه این سفر سفر به یک کشور غیرمتعهد برای تهدید یک کشور متعهد و عضو آژانس بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
واقعاً کیست که نداند این نهادهای به اصطلاح بین‌المللی فقط ساخته شده برای کنترل کشورهای مستقل و خارج از اقمار آنها وفشار به کشورهای مستقل ودکانی باز کرده‌اند برای پیشبرد اهداف شیطانی خودشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
خدا رو شکر خودشون پرده های وابستگی به هم و چگونگی تقسیم کار علیه کشور عزیز و پر از غیرتمند ما رو کنار میزنند و حجت رو بر بعضی« خود به خواب زده » دو رو و« فکر انگلیسی » ( معادل کیف انگلیسی برای آقایون تحصیل کرده در انگلیس و دلباخته به و هراسان از انگلوساکسون ها که تیم تشکیل دادند و منافع ملی رو تو مذاکرت سالهای قبل با خطر مواجه کردند و قیافه و ژست صلح و اعتماد به بیگانه رو به نمایش گذاشتند که هر از چند گاهی باید چوب بی درایتی اونها رو بخوریم...) تمام کردند و این ماییم که باید با آگاهی و غیرت و امید از حقوق مسلم خودمون تو این دنیای پر از وحشی و زورگو دفاع کنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
آلمان حق داشت این دیوانه روانی را تفتیش و بازرسی میکرد
مدیرکل شریک دزدها و اشغالگران و رفیق قافله!!!!!
گروسی دم خروست را باور کنیم یا قسم خوردنت را؟؟!!
این رژیم کودک کش و خبرنگار کش ،شده سند برای آژانس !!!!!!
افسوس بر ملت و کشوری که افسار خود را به دست آژانس سیاسی و آژانس گیج بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
اگه دیدید بعداز از چند وقتی دیگر یکیاز تاسیسات هسته ای ایران مورد حمله قرار گرفت تعجب نکنید چون این ماموریت اقای گروسی بود که با امدن به ایران این لطلاعات رو در اختیار رژین صهیونیستی قرار بده. کلری که با بهانع مذامره بیست ساله با مل دلرن میکنند ولی مسوولین ما یل خوابن یا خوذشون زدن بخواب
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس
۱۰:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
گفتگوی آژانس با رژیم اشغالگر و تهدید رژیم اشغالگر !!!!!!!!!
خخخخخخخخخ اینم از آژانس ،بیچاره ملتهای جهان.
Iran (Islamic Republic of)
پاکان
۱۰:۲۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
خخخخخخخخخخخ
خاک بر سر جهانی که آژانس تعیین کننده سرنوشتش شود و خاک بر سر آژانسی که اشغالگری و متجاوز و دارندگان سلاح کشورهای متعهد آژانس را تهدید میکنند واقعا بسیار تاسف آور و ناراحت کننده است و باید بسیار افسوس خورد بر این آژانس و این جهان و آنان که همچون ایران راه متعهدین و پایبندی را میروند و نه راه کره شمالی را،افسوس باید خورد آنهایی که بمب اتمی روی شهرها ریختند و از متجاوز و تحریم و تهدید حمایت میکنند پر این جهان حرفشان بهتر خریدار دارد!!!!؟؟
افسوس فراوان که کشوری ریز و فیفا و جعلی کشوری متمدن و چندین ده هزار ساله تمدنی را تهدید به حمله میکند!!!!
این آژانس آژانس به درد بخوری نیست هر چه زودتر ایران میبایست از آن پی تی خارج شود مسولان اگر میخوانند بدانند راهی که میروند به ضررشان تمام خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
این نکبت جاسوس رو برا همیشه تحریم و ممنوع الورود کنید
اگه به تور من یکی بخوره دهنشو خرد میکنم
این سگ دست اموز اسرائیل یا مسئول آژانس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
من با تبر گردنشو میزنم مرتیکه خائن رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
یک بار بیاریدش جلوی مردم تا ببینید مردم چقدر تحقیرش کنند
Sweden
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
انزوای سیاسی اقتصادی دیپلماتیکی اسرائیل با شعار نابودی ان حاصل نمیشود. بلکه بیشتر به تقویت و افزایش حمایت از ان منتهی میشود.
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyar Zagrosi
۱۰:۱۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
گروسی اشتباه بزرگی کرد که با رژیم غاصب و دارنده سلاح اتمی و کشوری که متعهد به آژانس و از ان پی تی خارج است راجع به برنامه کشوری که بارها و بارها پاکی برنامه اش ثابت شده بود حرف بزند کشوری که یک چهارم بازرسی جهانی در آن صورت میگیرد یعنی ایران عزیز ما.
هر چند ایران هم میتواند به هر نیازی برسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
عزیزم اشتباه نکرد مأموریت بهش میدن باید انجام بده این کردکه دلقک البته دلقک‌ها با شرفند زیرا برای خنداندن مردم دلقک میشن ولی این مردکه دلقک بیشرف خود فروخته ای مثل همپالکی های قبلیش عمل میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
از برجام ابی برا مردم گرم نمیشه، این جاسوسهای صهیونیستی که به عنوان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد کشور میشن را بندازید بیرون دلیلی ندارد دانشی را که بدست اوردیم به راحتی از دست بدیم مگر تحریم نیستیم هیچ وقت هم تحریمی برداشته نمیشه پس کار خودمون را انجام بدیم، باید جلو سگ ایستاد تا بهت حمله نکنه اگر عقب کشیدی بهت حمله میکنن حالا اینها به مثابه سگی هستند که میخوان به ما حمله کنن باید ایستاد، ننگ به ذلت بعضی از مسؤلین بی عرضه
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۰:۱۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
گروسی غلط میکند با کشورهایی که ان پی تی را هم نپذیرفتند راجع به ایران حرف بزند این نشان میدهد آژانس سیاسی و هیچ ارزشی در جهان ندارد و فقط کشورهای ترسو و ضعیف دنباله رو آژانس سیاسیند.
Iran (Islamic Republic of)
جان به لب
۱۰:۰۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
من نمیدونم وقتی گروسی اینقدر روباه تشریف داره چرا ما رفتارمون نباید مثل خودشون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
اون چیزاییو که تو ایران خوردی از شکمت میکشیم بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
سلام آقای گروسی ،

مشکل من این است که تصور می کنم خدا همیشه پیروز است ،
این است که آدم های ضعیف را دوست ندارم و
آدم های قوی را هر که باشد دوست دارم

به نظر من اگر دین ضعیف است بدی از مسوول است
که نمی تواند دین را درک و اجرا کند ،
نه از طرف خدا که بی عیب و بی نقص است ،

#تسلیت آبادان
#مرگ بر مسوول بی لیاقت

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۱:۴۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بله مشکل از مدیران و مسولیت و ما بنده های خداست که بارها و بارها از خود ضعف نشان دادیم و اطلاعات کشورمان را با اینقدر بازرسی مفت در اختیار همه کشورهای دشمن قرار میدهیم ،بله اشتباه از ما و از ضعیفی ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
آقای پیمان
اینکه یک فرد دین ایمان و اعتقادش قوی باشه یا ضعیف
هیچ ربطی به مسئولین اون کشور نداره
هرکسی خودش مسئول خودش هست
Germany
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بختاری این پیمان موفق شد سرت را گول بمالد!!!!!! حالا که مشکل از ما و حاکمان ماست پس باید یا بمیریم و یا تسلیم دشمنان تشنه به خون خود شویم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این که ما بد بختیم و ما بیچاره و مفلوکیم همان چیزی است که دشمنان و شیاطین می خواهند تا هم از رحمت خدا مایوس شویم و هم دست از هر تلاشی برداریم
بختیاری نام خود را با افتخار فارسی بنویس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
حالا هی چلوکبابها قورمه سبزیها را بریزین توشکم این بشر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
حیف بشر برای این کثافت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
چا اختلال ایجادمیکنید؟
آخرین اخبار