یک خادمیار رضوی از کرمان در پی اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع)، با انتشار کتاب مرد مقدس ارادت مردم را به وجود مقدس امام هشتم ثابت کرد.

نعیم احمدی نژاد فرسنگی فارغ التحصیل مهندسی صنایع، خادمیار رضوی، نویسنده و مخترع کرمانی گفت: عشق و ارادت به ثامن الحجج (ع) جا ومکان نمی‌شناسد چراکه وقتی تنها یک عکس از یک فیلم باعث اهانت با ساحت مقدس امام خوبی‌ها شد، ناراحتی عجیبی تمام وجودم را گرفت و تصمیم گرفتم  کتاب مرد مقدس را بنویسم.

به گفته او این کتب در ده روز گذشته در سایت انتشاراتی فرانسه که یک سایت شناخته شده جهانی است، منتشر شد.

احمدی نژاد فرسنگی می‌گوید: این امر کاملا دلی بوده و بر این اعتقادم که عرض ارادت به امام خوبی ها، در هر پست وجایگاه و لباس وشخصیتی امکان پذیر است.

او گفت: سال ۹۰ اولین کتابم با عنوان سوغاتی‌های کرمان در سایت‌های انتشاراتی خارج کشور منتشر شد و تاکنون ۹۵ کتاب با عنوانی مختلف، منتشر شده است.

احمدی نژاد فرسنگی می‌گوید: انگیزه من برای انتشار کتاب‌ها در سایت‌های انتشاراتی خارج کشور، شناساندن عقاید و مذهب وهمچنین کشور عزیزمان ایران در سایت‌های انتشاراتی معروف انگلیس، قطر وفرانسه بوده است.

او گفت: علاوه بر کتاب مرد مقدس، کتاب‌هایی درباره آنچه شیعه باید بداند، زندگی نامه حضرت علی (ع)، کتابی در خصوص رفتار ومنش خانم فاطمه زهرا (س) و... منتشر شده که تصمیم به انتشار زندگی نامه ۱۲ امام معصوم را نیز دارم.

این خادمیار رضوی گفت: ۳ کتاب درخصوص شهدای گرانقدرمان، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید صیاد شیرازی وشهید مغفوری نیز به چاپ رسیده است.

به گفته او، سال ۹۸ پس از فحاشی دونالد ترامپ به کشور عزیزمان در قالب کتابی، اهانت این شخص را به خودش برگردانیده وبا استدلال‌های منطقی، شخصیت نداشتن اورا نمایان کردم.

به گفته او، کتاب مذکور، علاوه بر انتشار در سایت‌های انتشاراتی انگلیس، قطر وفرانسه در سایت آمازون که سایتی آمریکایی است، نیز منتشر شد.

احمدی نژاد فرسنگی می‌گوید: برخی کتاب هایم در ایران منتشر شده اند و در سامانه مالکیت فکری زیر نظر وزارت ارشاد وفرهنگ اسلامی به ثبت رسیده اند تا حق کپی برداری نیز وجود نداشته باشد.

این خادمیار رضوی به اختراعات خود اشاره کردو گفت: ۱۸ اختراع در زمینه دارویی نیز در سامانه مالکیت معنوی به ثبت رسانیده ام که ۱۰ مورد از این اختراعات به داوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان بوده، ۱ مورد به داوری در مشهد و ۴ مورد در پارک علم وفناوری کرمان مورد داوری قرار گرفته در نهایت ثبت اختراع شده اند.

احمدی نژاد فرسنگی می‌گوید: در صدد هستم کتاب فاتح قله عشق که درباره شهید سرافرازمان سردار سلیمانی است، نیز به مناسبت سالگرد شهادت ایشان در دی ماه رونمایی شود.

براساس بررسی انجام شده از سوی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کرمان، برای چند جلد از کتاب های چاپ شده در محل انتشارات ایشان در کرمان، مجوز مربوطه قبل از چاپ ونشر را کسب کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار