مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: این شرکت آمادگی ارائه مشاوره و راهنمایی به دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان در بحث نگهداری و بهره‌برداری از مولد‌های اضطراری را دارد.

علیرضا پرنده مطلق گفت: با توجه به اجرای برنامه مدیریت مصرف برق در سطح کشور لزوم کاهش مصرف برق ادارات دولتی طبق مصوبه هیات وزیران به میزان ۳۰ درصد در زمان وقت اداری و ۶۰ درصد بعد از پایان وقت اداری نسبت به مدت مشابه سال قبل مورد توجه و پایش خواهد بود.

او گفت: به جهت تعامل در راستای تحقق این مهم شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان آمادگی ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی جهت نگهداری و بهره‌برداری از مولد‌های اضطراری موجود در دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان را اعلام می‌کند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در شرایط کنونی استفاده از این مولد‌ها در جهت گذر از پیک بار بسیار حائز اهمیت است.

او گفت: در سال‌های گذشته عقد تفاهم‌نامه با بیمارستان‌ها، سازمان انتقال خون، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نهاد‌های متقاضی در خصوص ارائه مشاوره و نگهداری مولد‌های دیزل اضطراری تجریه موفقی را رقم زده است که تسری آن به سایر بخش‌ها همانند سازمان‌های خصوصی، شهرک‌های صنعتی، صنایع کوچک و بزرگ استان در قالب عقد تفاهم‌نامه موجبات تکرار این تجربه موفق در مقیاس بزرگتر خواهد شد.

پرنده مطلق ضمن درخواست از همه مردم سیستان و بلوچستان در زمینه مشارکت همه‌جانبه و رعایت نکات مدیریت مصرف برق بخصوص در ساعات اوج مصرف، بر انجام مسوولیت این شرکت که انتقال و تامین برق پایدار است تاکید کرد وگفت: تمام امکانات و تجهیزات موجود در مجموعه شرکت برق منطقه‌ای استان جهت دستیابی به این هدف بکارگیری خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار