مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: برق ۷۰ دستگاه اجرایی پرمصرف این استان به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف اعلام شده، طی ابلاغ قبلی قطع شد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، "خلیل عوض زاده به اهمیت صرفه‌جویی مصرف برق به ویژه در بخش ادارات، گفت: از این تعداد مرکز پرمصرف، ۲۸ مورد فقط در بخش بانک‌های این استان بوده است.

او گفت: با توجه به اخطارهای متوالی نسبت به رعایت سقف و الگوی تعیین شده مصرف؛ این مراکز نسبت به این موضوع بی توجه بوده و برق تعدادی از این دستگاه‌ها امروز سه شنبه، ۷ تیر ماه و دیروز، دوشنبه ۶ تیرماه قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان،  گفت: بیش از ۶۵ اداره پر مصرف این استان نیز، تذکر و اخطار قطع برق دریافت کردند و طبق مصوبه وزارت نیرو، ادارات باید ۳۰ درصد کاهش، نسبت به مصرف دوره مشابه سال گذشته در ساعات ادارای و ۶۰ درصد کاهش مصرف جاری در ساعات غیر اداری را انجام دهند.

او گفت: به صورت روزانه پایش و بازرسی از ادارات توسط پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان انجام می‌شود، و پرسنل این شرکت ضمن ارائه راهکارهای مدیریت مصرف برق، به ادارات و مراکز پرمصرف در نوبت اول تذکر و در صورت عدم کاهش مصرف تا سقف تعیین شده، برق‌شان را قطع خواهند کرد.

عوض زاده در ادامه به قطع برق سه امور این شرکت گفت: علاوه بر پایش و رصد مصرف برق ادارات و دستگاه های اجرایی استان، پایش مصرف برق واحد‌های این شرکت نیز انجام می‌شود و با مدیران اموری که نسبت به رعایت الگوی مصرف تعریف شده کوتاهی کنند به شدت برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار