بنی گانتس با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله دیدار کرد تا زمینه را برای سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه فراهم کند.

دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: دیدار گانتس و محمود عباس به مناسبت عید قربان و به منظور بررسی هماهنگی نظامی و غیرنظامی با نزدیک شدن سفر جو بایدن صورت گرفت.

به گزارش الحره، براساس این بیانیه، این دیدار که دیروز (پنجشنبه) در رام الله انجام شده مثبت بوده و طرفین در خصوص چالش‌های امنیتی و مدنی در منطقه گفتگو و توافق کردند که هماهنگی امنیتی میان آن‌ها ادامه یابد و از اقداماتی که موجب بی ثباتی شود، اجتناب کنند.

عباس نیز در این دیدار بر اهمیت ایجاد افق سیاسی میان صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها تأکید و بر لزوم آماده سازی فضا قبل از سفر بایدن تأکید کرد.

 پس از دیدار جنجال برانگیز بنی گانتس و محمود عباس در فلسطین اشغالی از شش ماه گذشته، این دومین دیداری بود که یک هفته قبل از سفر بایدن به خاورمیانه، در رام الله، مقر تشکیلات خودگردان فلسطین میان طرفین رخ داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۷ تير ۱۴۰۱
چقدر خاک بر سر زبونه این مردک( ابومازن!!!!مثلا اسم مبارزی هم داره، محمود عباس) ...آدم از دیدنش و شنیدن اسمش و عملکردش حالش بهم میخوره...
آخرین اخبار