وب سایت الاعلام الحربی حزب الله لبنان نخستین تصاویر ضبط شده توسط پهپادهای خود از سکو‌های رژیم صهیونیستی در میدان گازی کاریش را منتشر کرد.

وب سایت الاعلام الحربی حزب الله لبنان با انتشار ویدئویی اعلام کرد که سکو‌های رژیم صهیونیستی در میدان گازی کاریش و کشتی‌های خارجی مستقر در آن در تیررس نیرو‌های مقاومت و بازی با زمان بی فایده است.

تصاویر نشان داده شده در این ویدئو، در عملیات پهپادی حزب الله لبنان بر فراز میدان گازی کاریش در 11 تیر ماه ثبت و ضبط شده است. عملیاتی که قدرت نظامی این جنبش و خلأ امنیتی رژیم صهیونیستی را بار دیگر نشان داد و موجب هراس سران صهیونیست از توانمندی حزب الله لبنان شد.

این ویدئو درحالی منتشر شده است که امروز (یک شنبه) فرستاده آمریکا در مذاکرات ترسیم مرز‌های دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی وارد بیروت، پایتخت لبنان می‌شود.

رسانه‌های عبری نیز پیشتر گزارش دادند که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز جلسه مهم و ویژه‌ای را برای بررسی فعالیت‌های «حزب‌الله» لبنان در میادین گازی کاریش دریای مدیترانه برگزار کند.

سیدحسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی المیادین به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس این جنبش گفته بود که هیچ نقطه از رژیم صهیونیستی در دریا و خشکی وجود ندارد که موشک‌های دقیق مقاومت نتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. اگر دشمن در ماه سپتامبر استخراج گاز از کاریش را آغاز کند بی تردید پاسخ داده خواهد شده و دشمن به مشکل برخورد خواهد کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۶ مرداد از آمادگی این رژیم برای دادن امتیاز در خصوص منطقه مورد نزاع با دولت لبنان سخن گفتند و اعلام کردند که پس از تهدید‌های دبیر کل حزب الله لبنان درباره آغاز جنگ، تل آویو در موضع گیری جدید خود در این باره، به آمریکا اعلام کرد آماده ارائه امتیاز در این عرصه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۱۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
این اصلا پهپاد نیست. دوربین حرارتی با لنز فوق بالاست همین
United States of America
شکارچی
۰۴:۱۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
2022 پایان جهود
Iran (Islamic Republic of)
parsa
۰۲:۵۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
شما چرا نظر ما رو منتشر نمیکنید ، و فقط هر کس تعریف و تمجید کنه اون رو منتشر میکنید ، مگه دروغ میگم ما چندین ساله هر موقع اخبار گوش میکنیم همیشه میگن چند تا جوان و نوجوان تو فلسطین و لبنان شهید شدن . روزی نبوده که از این خبرها نشنویم نه فقط در فلسطین و لبنان بلکه تو خیلی از کشورهای اسلامی ، اونا همیشه کشتن و ما فقط محکوم کردیم . من یادم نمیاد چند روز پشت سرهم تو اخبار بگن یه نظامی اسرائیلی کشته شده یا یه آمریکایی کشته شده ، این فقط نظر من نیست بلکه خیلیهاست ، حالا اگه نمیخواهید منتشر کنید نکنید ولی این رو بدونید شما هم تو پوشش اخبار دنیا همچین علیه السلام نیستید ، خیلی از این شبکه های ماهواره ای به مراتب راستگو تر از شما هستن ، چون خیلی خبرها را وقتی از شبکه های ماهواره ای شنیدیم ، شبکه های شما اون خبرها را تایید نکردن ولی چند روز بعدش به ما اثبات شد که اونها درست میگفتن شبکه های داخلی دروغ میگفتن ، به خود من بارها و بارها ثابت شده که شبکه های داخلی جرات راست گفت رو ندارن و در بسیاری از مواقع دروغ میگن . بهتره به جای ترسیدن از مدیریت شبکه یه مثقال از خدا بترسید ، این خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
seidhassan
۲۰:۰۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
این تصاویر بیشتر انگار از چشم يه غواصی گرفته شده تا پهپاد بالاخره در تیرس قراردادن ناوچه جنگی. کشتیهای گشتی با اون ابهت که تا شعاع ۵۰ مایلی امکان رهگيري ندارند و توسط پدافند خودکار منهدم میشه یه ابتکار راهبردی و دست برتر بر ماشه رو نشون میده که اینها اگر باعث مباهات حزب‌الله قرار گرفته باید در ابتدا مرهون سپاه و بچه های فناوری اطلاعات ایران باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
مرگ بر منافقین مزدور شیطان پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
اینها تصاویر پهبادی بود؟ از چه ارتفاعی؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
ارتفاع پست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
چرانیایدحزب الله وسیدحسن نصرالله بزرگترین ناوگان زیردریایی های مرگباروکاملاپیشرفته مدرن درمقابله بارژیم صهیونیستی نداشته باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
همه تکنولوژیشون مال ماست.ماله ایرانه پهبادها و بقیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
خخخ پهباد بود یا دوربین شخصی ؟ ضمنا ما که عملیاتی ندیدیم. نکنه میخواید سورپرایزمون کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۲۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
الان اسرائیل خفه خون میگیره؟ یا گرفته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
الله اکبر...خزب الله غیور و پیروز...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
خیلی خوشحال شدیم از این توانمندی غیرتمندانه و غرور آفرین...ماشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
خوشحال باش تا اموراتت بگذره . این کجاش تصویر پهباد بود؟ غیر آخریش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
تا کور شود هر آنکه نتواند دید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
زیادی جو گیر شدی
-
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
خطاب به ناشناس 23:7 : الان اگر امریکا اینکار را کرده بود به به و چه چه میزدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
یا الله، ماشاالله حزب الله، ماشاالله نصر الله، چه جگری خنک میشه از ما بخاطر اینه همه شجاعت و درایت و مردانگی...ماشاالله حزب الله
آخرین اخبار