فرماندار نیکشهر گفت: ۲۳ واحد پرورش مرغ گوشتی با سرمایه‌گذاری هر کدام با بیش‌از چهار میلیارد تومان در حال اجراست .

فرماندار نیکشهر گفت: ۲۳ واحد پرورش مرغ گوشتی با سرمایه‌گذاری هر کدام با بیش‌از چهار میلیارد تومان در حال اجراست که هم‌اینک بین ۱۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مجیب حسنی گفت: هم‌اینک شهرستان نیکشهر دارای چهار واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی فعال است که سالانه ظرفیت تولید ۶۰۰ تن گوشت سفید را دارد.

وی افزود: در یک ماه اخیر نیز یک واحد پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع بخش خصوصی در روستای کنارکمبان بخش بنت این شهرستان به بهره‌برداری رسید که می‌تواند بخشی از نیاز گوشت سفید مردم را تامین کند.

فرماندار نیکشهر ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نگاه ویژه دولت سیزدهم، اقدامات موثر و ماندگاری برای رفع محرومیت و ارتقای رفاه مردم در سیستان و بلوچستان بویژه نیکشهر در بخش‌های مختلف انجام شده که نمونه آن ۳۶۹ طرح (۳۵۶ طرح بهره‌برداری و ۱۳ طرح کلنگ‌زنی) با اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی گفت: هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاری در بخش تولید گوشت سفید و قرمز وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند به فرمانداری و جهادکشاورزی مراجعه و پس از اخذ مجوز‌ها و طی مراحل اداری فعالیت اقتصادی را آغاز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار