حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: از مسئولان می‌خواهیم تسهیلاتی که برای سرمازدگی و سیل وجود دارد، برای جبران خسارت پسته به کشاورزان اختصاص دهند.

نماز جمعه  این هفته شهرستان انار با حضور اقشار مختلف مردم در محل مهدیه امام زاده محمد صالح  (ع) انار به امامت حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، امام جمعه شهرستان انار برگزار شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در خطبه اول نماز جمعه این هفته انار همگان را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد.

او ضمن برشمردن موهبت‌هایی که خداوند به پیامبر (ص) عطا کرده است، اخلاق نیکو، نرم خویی و فرو بردن خشم را از جمله رفتار پیامبر (ص) معرفی کرد و افزود: ما به اندازه شباهتمان به پیامبر اسلام(ص)  انسان هستیم. 

امام جمعه شهرستان انار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان انار سالروز ولادت سرور کائنات عالم حضرت محمد (ص)  و ولادت امام جعفر صادق (ع) را تبریک و تهنیت گفت. 

 او در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اغتشاشات اخیر بیان کرد: این آشوب گران و بازیگران اغتشاشات اخیر، دشمنان و در راس آنان اسرائیل و آمریکای جنایتکار بودند که هدفی جز براندازی نظام ما را نداشتند که در این زمینه توفیقی به دست نیاوردند. 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: خواسته دشمن این است که مردم همراه نظام نباشند و با ایجاد فتنه سعی می‌کنند حلقه اتصال نظام و مردم را قطع کنند؛ اما با وجود رهبری حکیم و فرزانه، ملت ایران تمام توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد. 

او  در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: طی امسال  از ۱۸ هزار هکتار زمین کشاورزی پسته در این شهرستان می‌بایست ۲۱ هزار تن پسته برداشت می‌شد که متاسفانه به دلیل سرما زدگی و سیل ۷ هزار تن پسته برداشت شده است. 

امام جمعه شهرستان انار بیان کرد: از مسئولان انقلابی و جهادی استان کرمان می‌خواهیم که به وضعیت کشاورزی شهرستان انار رسیدگی شود و تسهیلاتی که برای سرمازدگی و سیل وجود دارد برای جبران خسارت پسته به کشاورزان اختصاص یابد. 

او  با اشاره به انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان یزد و عبور خط لوله انتقال آن از شهرستان انار و با توجه به کشاورزی بودن این منطقه و کمبود آب از مسئولان مربوطه خواست که سهمیه‌ای هم به شهرستان انار اختصاص یابد که خواسته برحق مردم است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار