سخنگوی ریاست جمهوری فلسطین خواستار دخالت فوری آمریکا برای پایان دادن به تجاوز‌های مکرر رژیم صهیونیستی شد.

ریاست جمهوری فلسطین ضمن اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی می‌کوشد منطقه را به خشم و ناآرامی بکشاند، خواستار دخالت فوری آمریکا برای پایان دادن به تجاوز‌های مکرر این رژیم شد.

به گزارش «آناتولی»، «نبیل ابوردینه»، سخنگوی ریاست جمهوری فلسطین پس مشارکت وزیران رژیم صهیونیستی و نمایندگان کنست در راهپیمایی با شهرک نشینان و شهادت یک فلسطینی اعلام کرد این رژیم منطقه را به آشوب و ناآرامی کشیده است.

ابو ردینه افزود: جولان دادن شبه نظامیان شهرک نشین با رهبری وزیران اسرائیلی در اراضی اشغالی حقیقت را تغییر نمی‌دهد و اینجا سرزمین فلسطینیان خواهد ماند.

همچنین وی گفت که تندرو‌های صهیونیست هر روز فرزندان ما را می‌کشند و «محمد فایز نبهان»، جوان ۱۵ ساله امروز همزمان با ورود شهرک نشینان به مسجد الاقصی به شهادت رسید. این اتفاقات باعث وخامت اوضاع شده و هیچکس نخواهد توانست آن را کنترل کند.

سخنگوی ریاست جمهوری فلسطین در ادامه با تاکید بر اینکه سکوت آمریکا، رژیم صهیونیستی را تشویق کرد تا جنایات خود را در حق ملت فلسطین ادامه دهد، خواستار دخالت فوری آمریکا برای توقف اقدامات خطرناک رژیم اشغالگر شد.

پیش از این، شبکه تلویزیونی عبری ۱۲ گفته بود که ارتش رژیم صهونیستی مجوز برپایی راهپیمایی شهرک نشینان را برای دوشنبه به سمت کانون شهرک سازی «آواتار» واقع در جبل صبیح منطقه بیتا صادر کرده است.

شاهدان عینی گزارش داده اند که ارتش این رژیم بسیاری از نیرو‌های خود را به شهر الخلیل آورده و منطقه باب الخلیل را مسدود کرده است. همچنین تعدادی تک تیرانداز صهیونیست روی پشت بام ساختمان‌ها مستقر شده اند.

امروز هزاران شهرک نشین با حضور «بتزالل اسموتریچ»، وزیر دارایی و «ایتمار بن غفیر»، وزیر امنیت مداخلی رژیم صهیونیستی به همراه نمایندگان کنست و سایر وزرا در این راهپیمایی شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
آمریکا خودش ازاسرائیل حمایت می کنه انوقت توقع داری چی بگه
آخرین اخبار