مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: ایجاد سابقه تحصیلی برای فارغ التحصیلان آموزش و پرورش در دستورکار مرکز سنجش و ارزشیابی وزارتخانه قرار دارد و این مهم در حال انجام است.

عباس سلطانیان  در گردهمایی مسوولان ارزشیابی و سنجش ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان در زاهدان گفت: تفکیک سنجش از پذیرش در دانشگاه‌ها در دستور کار شورای عالی آموزش و پرورش قرار دارد.

وی افزود: در این طرح دانشگاه‌ها به منظور پذیرش دانشجو ضوابطی خاص را برای واحد دانشگاهی خود در نظر خواهند گرفت.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به الزام داشتن سابقه تحصیلی افراد در پذیرش دانشگاه‌ها، افزود: ایجاد سابقه تحصیلی برای فارغ التحصیلان آموزش و پرورش در دستورکار مرکز سنجش و ارزشیابی وزارتخانه قرار دارد و این مهم در حال انجام است.

وی به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک خروجی و بیانیه سیاسی نیست بلکه یک اندیشه قوی انقلابی با دید آینده پژوهانه است که موارد بسیار مهمی را مطرح و انقلابی بودن را تعریف می‌کند.

سلطانیان ادامه داد: در این بیانیه انقلابی بودن دغدغه مندی برای رشد و تعالی کشوری تعریف شده که به عنوان یک شاخصه اصلی برای رشد و تعالی کشور باید در مدارس سرلوحه کار معلمان و مدیران قرار گیرد.

وی مدارس را کانون اصلی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: هشت ارزش در بیانیه گام دوم مطرح شده که لازم است در مدارس برای دانش آموزان تبیین شود.

سلطانیان افزود: اخلاق، معنویت، آزادی، عدالت، عقلانیت، استقلال، عزت و برادری چکیده بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار