حجت الاسلام حمیدی گفت: اداره تصفیه و امور ورشکستگی کرمان راه اندازی شده است و تمامی پرونده‌های مربوط به این حوزه به صورت متمرکز رسیدگی می شود.

حجت الاسلام حمیدی در شورای معاونین دادگستری استان کرمان با حضور مدیرکل تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضاییه، ضمن بیان اینکه اداره تصفیه و امور ورشکستگی در استان کرمان نوپا است و نیاز به حمایت‌های آموزشی دارد، گفت:  روسای دادگستری‌ها باید وقتی پرونده ورشکستگی در محاکم ثبت می‌شود، به مرکز استان اطلاع دهند تا این پرونده‌ها به صورت متمرکز در استان مورد رسیدگی قرار گیرد.

او افزود:  در اوضاع اقتصادی فعلی جامعه، افراد زیادی به دنبال استفاده از مزایای قانون ورشکستگی هستند و از این رو در کنار رسیدگی به پرونده‌های مربوط به تصفیه و امور ورشکستگی باید به تقصیر، تقلب و ... نیز با جدیت رسیدگی شود. 

رییس کل دادگستری استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال مراسم عزاداری امام حسین (ع) با شکوه و عظمت در کشور و در جای جای استان کرمان برگزار شد و شور حسینی یکبار دیگر در جامعه ما طنین انداز شد.

او با بیان اینکه آیین های دهه اول ماه محرم  طی امسال پس از سال‌های کرونایی، با شکوه برگزار شد و جا دارد از مردم متدین استان و کشور قدردانی کنیم، بیان داشت: با حضور نیرو‌های امنیتی، نظامی، انتظامی، قضایی، روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها و تشکیل جلسات شورای تامین، تمهیدات خوبی در استان اندیشیده شد و در حالی که تهدیداتی نیز وجود داشت و قبل از تاسوعا و عاشورا، تیم‌هایی در استان و کشور ضربه خوردند که قصد داشتند آیین های عزای امام حسین (ع) را هدف خود قرار دهند؛ اما خدارا شکر دشمن در انجام اهداف خود ناکام ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار