امام جمعه کوهبنان گفت: دولت در کار‌های مدیریتی متواضعانه و مستقیم با مردم سر و کار دارد، ساده زیستی وروحیه جهادی ازویژگی‌های دولت سیزدهم است.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: انسان باید غیرت دینی داشته باشد حجاب، عفاف و حیا را رعایت کند، سعی کند در امورات دینی به بالا دست و در امور مادی به پایین دست خود نگاه کند. 

او با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت تاکید کرد: شهیدان رجایی و باهنر همواره با رضایت خداوند جهت کار و خدمت شبانه روزی برای مردم مبادرت داشتند.

امام جمعه کوهبنان افزود: معظم له از عملکرد دولت سیزدهم تقدیر و تمجید کردند در حالی که عملکرد دولت به خوبی برای مردم تبیین نمی‌شود.

او گفت: دولت در بخش‌های اقتصادی رشد شاخص‌های کلان خصوصا در بخش صنعت، کاهش بیکاری، افزایش صادارات، راه اندازی چند هزار کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل و. عملکرد بسیار خوبی دارد.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: ضعف اطلاع رسانی و مشکلات معیشتی خصوصا در بحث گرانی مسکن و اجاره بها همچون غباری مانع دید کار‌های مهم و‌مثبت دولت شده است.

او یادآور شد: دولت در کار‌های مدیریتی متواضعانه و مستقیم با مردم سر و کار دارد، ساده زیستی، مواضع انقلابی، روحیه جهادی، به کارگیری جوانان، سیاست خارجی و. از جمله عملکرد بسیار خوب و ویژگی‌های مهم دولت هست.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: روز ۱۳ شهریور بعنوان روز تعاون نامگذاری شده در امور اقتصادی و فرهنگی، امور خیر باید تعاون و همکاری داشته باشیم که کمک به عتبات عالیات از جمله امور خیر هست که مردم کوهبنان در این راستا پیش گام هستند.

او ابراز داشت: مراسم راهپیمایی اربعین با حضور جاماندگان برای تقرب به خدا و تکریم ایام در شهرستان برگزار می‌شود در حالی که سبقه بین المللی، حرکت فرا مذهبی، پیام وحدت، مقابله با جبهه استکبار، تقویت روحیه مقاومت، امر تبلیغی و ابر رسانه‌ای از ویژگی‌ها و آثار پیاده روی اربعین است.

برچسب ها: نماز جمعه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار