انجم شعاع گفت: در شهر کرمان راهپیمایی حمایت از ملت فلسطین با حضور اقشار مختلف مردم از محل مصلای امام علی (ع) تا میدان بسیج برگزار خواهد شد.

حسین انجم شعاع  گفت: بیش از ۷۰ سال است که سرزمین‌های فلسطین از سوی صهیونیست‌ها اشغال شده است و در این مدت زمان، همواره ملت فلسطینی‌ها با ظلم و ستم صهیونیست‌های غاصب رو‌برو بوده‌اند و تعداد بسیاری از این ملت در کشور‌های مختلف آواره شده و از وطن اصلی خود دور مانده‌اند و کسانی که در فلسطین مانده‌اند نیز هر روز مورد بمباران و حمله قرار می‌گیرند.

او افزود: رژیم غاصب اسرائیل هر ظلمی که می‌تواند در حق مردم مظلوم انجام می‌دهد و سازمان‌ها و نهاد‌های بین‌المللی در مقابل این جنایت‌ها سکوت می‌کنند و حتی برخی از دولت‌های اسلامی نیز متاسفانه در این زمینه موضعی اتخاذ نمی‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال همواره پشتیبان و حامی مردم مظلوم فلسطین بوده است، بیان کرد: ملت فلسطین امروز مجهز شده‌اند و می‌توانند در مقابل اسرائیل از خودشان با موشک و اسلحه دفاع کنند.

او  با بیان اینکه همواره شاهد بوده‌ایم که استکبار و غربی‌ها و در رأس آن‌ها آمریکا از اسرائیل حمایت کرده‌اند، بیان کرد: در اتفاقات روز‌های گذشته مردم و گروه‌های مختلف فلسطینی از وطن خود دفاع کردند و توانستند به بخشی از فلسطین اشغالی و شهرک‌های نزدیک غزه وارد شوند و اسرائیلی‌ها به‌دلیل اینکه توان مقابله با نیرو‌های فلسطینی را نداشتند با هواپیما و موشک به آنان حمله  کردند و تعداد بسیاری از زنان و کودکان فلسطینی را به شهادت رساندند.

انجم شعاع  گفت: ملت ایران نیز در حمایت از مردم فلسطین و پیروزی‌هایی که در روز‌های اخیر به‌دست آوردند و همچنین به‌منظور محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی در سراسر کشور، پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

او تصریح کرد: در سطح استان کرمان، شهر‌ها و شهرستان‌های استان نیز راهپیمایی مردم بعد از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود که در شهر کرمان این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم از محل مصلای امام علی (ع) تا میدان بسیج برگزار خواهد شد و مردم با حضور پرشور خود انزجار و نفرت خود را از رژیم صهیونیست و حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار