معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: مراودات تجاری کرمان با قطر در حوزه محصولات کشاورزی و سرمایه‌گذاری معادن می‌تواند دنبال شود. 

امیر حسن‌زاده در کارگروه توسعه صادرات استان و ارتباط تصویری با رایزن بازرگانی ایران در قطر از ظرفیت‌های استان کرمان در حوزه‌های مختلف صادراتی نام برد و گفت: مهمترین ارتباط کرمان با قطر در ارتباط با محصولات کشاورزی می‌تواند باشد.

وی افزود: در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان محصولات کشاورزی خارجی از فصلی تولید می‌شود می‌تواند به خوبی نیاز بازار‌های کشور قطر را تامین کند.

معاون اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به رتبه اول کرمان در سرمایه‌گذاری خارجی اظهار کرد: زمینه‌های سرمایه‌گذاری قطری‌ها نیز در استان کرمان  در بخش های مختلف مانند صنایع ومعادن فراهم است.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه ۴۰ درصد اشتغال استان در بخش کشاورزی است، تصریح کرد: ۸.۵ میلیون تن حجم صادرات محصولات کشاورزی استان کرمان در سال گذشته بوده است. 

وی بیان کرد: یکی از کشور‌های هدف صادراتی، پاکستان است که در همسایگی ما قرار دارد و امکان ویژه از این جهت است، شرکت‌های صادراتی را باید پای کار آورد تامحصولات صادراتی استان کرمان به‌ویژه در حوزه کشاورزی را صادر کنند.

برچسب ها: معادن ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار