با تلاش‌های انجام شده در راستای رفع اختلال سوخترسانی، از صبح امروز، امکان سوختگیری با کارت هوشمند سوخت در ۹۰ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه زاهدان محقق شد.

 قربانعلی مردانی  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، مدیر  شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان منطقه از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون با برگزاری جلسات متعدد و اعزام گروه‌های فنی به جایگاه‌های سوخت، از صبح امروز ۹۰ درصد از جایگاه‌های منطقه به روال عادی قبل از حمله سایبری برگشته و درحال حاضر سوختگیری از طریق کارت هوشمند به صورت آنلاین در حال انجام است.

قربانعلی مردانی افزود: هم اکنون تمامی جایگاه‌های نواحی چهارگانه منطقه در نواحی زاهدان، زابل، خاش و شهر سراوان درحال عرضه سوخت با استفاده از کارت سوخت هستند و شهروندان می‌توانند سهمیه سوخت موردنیاز خود را با استفاده از کارت سوخت شخصی دریافت کنند.

مدیر منطقه زاهدان با اشاره به اینکه تلاش جهت برقراری ارتباط و راه اندازی سامانه هوشمند در ۱۰ درصد جایگاه‌های باقی مانده منطقه ادامه دارد گفت: بعضی از جایگاه‌های روستایی دوردست و فروشندگی‌های داخل اتاقک ناحیه سراوان بدلیل عدم ضرورت عملیاتی و وضعیت نامناسب ارتباط مخابراتی تاکنون راه اندازی نشده و بزودی فعال خواهد شد.

وی از مردم خواست با شایعات همراه نشوند، گرانی بنزین درکار نیست و هیچ تغییر قیمتی اتفاق نخواهد افتد، هم اکنون بنزین و نفتگاز طبق سهمیه کارت‌های سوخت مانند گذشته درحال توزیع است.

مدیر منطقه زاهدان ضمن قدردانی از مردم شریف استان در خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان از آنان خواست فقط در صورت ضرورت به جایگاه‌ها مراجعه نمایند تا ازدحام بوجود آمده در جایگاه‌ها که ناشی از شایعات گرانی بنزین است پایان یابد و بتوانند بدون معطلی سوخت مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

مردانی گفت: عملیات پایش کارت‌های سوخت و مطابقت کارت سوخت با پلاک خودرو‌ها در جایگاه‌های منطقه درحال انجام است و با متخلفین برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار