سخنگوی وزارت دفاع تاکید کرد: صهیونیست‌ها با ترور سردار موسوی به دنبال گسترش جنگ در کل منطقه هستند.

سردار رضا طلایی سخنگوی وزارت دفاع در مصاحبه با خبرگزاری المیادین اعلام کرد: ترور سیدرضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی برای تحریک و گسترش جنگ در منطقه خارج از نوار غزه است.

سردار سرتیپ رضا طلایی امروز سه‌شنبه اعلام کرد که ایران در مکان و زمان مناسب به جنایت ترور سید رضی موسوی، مستشار نظامی ایران در سوریه توسط اسرائیل پاسخ خواهد داد.

او به المیادین گفت: پاسخ ما قاطع، مؤثر و هوشمندانه خواهد بود.

سردار طلایی در ادامه افزود: ترور سید رضی موسوی توسط «اسرائیل» نقض آشکار حاکمیت سوریه و در چارچوب بی‌ثبات کردن امنیت منطقه است. اما از نظر او این جنایتی است که مستحق مجازات بوده و صهیونیست‌ها باید بهای آن را بپردازند.

او همچنین خاطرنشان کرد: برخلاف مواضع فریبنده آمریکا و اسرائیل، این گونه عملیات تروریستی در خارج از نوار غزه به جنگ در منطقه منجر می‌شود.

سردار طلایی در چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: مقاومت در منطقه و جهان رشد کرده و قدرت جبهه مقاومت نسبت به سال‌های گذشته بسیار افزایش یافته است. دشمنان ایران با پاشیدن بذر درگیری‌های داخلی در ایران به اهداف خود نرسیدند و همچنین نتوانستند توطئه‌های خارجی را تحریک کنند. 

طلایی در خصوص تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این تجاوز را منعکس‌کننده شکست وحشتناک صهیونیست‌ها دانست و افزود: «اسرائیل» روز‌های سیاهی را سپری می‌کند و تمام جبهه مقاومت در کنار غزه ایستاده و از آن حمایت می‌کند. طوفان الاقصی از همان لحظه اول پیروز متولد شد و اسرائیل قادر به جبران این شکست نیست.

روز گذشته دوشنبه ایران تایید کرد که رژیم جنایتکار صهیونیستی بهای سنگینی برای ترور سید رضی موسوی، مستشار نظامی ایران در سوریه خواهند پرداخت. این اظهارات پس از آن بیان شد که رژیم صهیونیستی بعد از ظهر دیروز تجاوز جدیدی به منطقه سیده زینب در حومه دمشق پایتخت سوریه انجام دادند که منجر به شهادت موسوی شد.

 سپاه پاسداران ایران ضمن تسلیت برای از دست دادن سید رضی موسوی، او را مسئول حمایت از جبهه مقاومت در سوریه دانسته و تاکید کرد که رژیم اشغالگر اسرائیل تاوان این جنایت را خواهد پرداخت. احزاب و جناح‌های مقاومت در لبنان، فلسطین  و عراق ترور موسوی را محکوم کردند و آن را جنایتی توصیف کردند که کل منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول زهرائی رئوف
۰۵:۵۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
حملات موشکی به کشتی های اسرائیلی و آمریکایی پاسخ ملایمی به جنایات اسرائیل است بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۱ دی ۱۴۰۲
به امید خدا انتقام سختی از این تروریستهای صهیونیستی بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۹ دی ۱۴۰۲
الان شما به شهادت سربازها مون دستگیری قاتلین اونها چه پاسخ هوشمندانه‌ای داده اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۵ دی ۱۴۰۲
منتظریم واقعا پاسخ محکم راببینیم با گذر زمان نباشد که همه چیز فراموش میشود
آخرین اخبار