مانور مشترک جهت کنترل و پایش بازار باتوجه به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و عید نوروز با هدف نظارت بر بازار و اماکن در شهرستان سیب و سوران برگزار شد

  ایوب کرد؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ضمن تاکید بر ضرورت انجام گشت‌های نظارتی و کنترلی سطح بازار‌ها و اماکن تولید و عرضه گفت: این مانور به منظور تشدید و اثربخشی فعالیت‌های نظارتی بر موازین بهداشتی، برخورد قاطع و قانونی با متخلفین بهداشتی با حضور ارگان‌های مربوطه انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: وی ادامه داد در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نظارت بر بازار، مکان‌های تولید و عرضه نیازمند بیش از پیش انجام خواهد شد؛ تا سلامتی مردم در خطر نباشد.

  کرد افزود: پایش و نظارت بر رعایت موازین بهداشتی؛ واحد‌های تهیه و توزیع مواد غذایی، خبازی ها، فروشگاه‌ها و... توسط گشت‌های نظارتی متشکل از کارشناسان بهداشت محیط به همراهی اداره تعزیرات، اداره صمت و دامپزشکی انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این بازدید‌ها موارد و معیاری‌های بهداشتی بصورت دستی و تجهیزات پرتابل بهداشتی بررسی و موارد تخلف شناسایی می‌گردد و با واحد‌های متخلف برخورد گردید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: شهروندان محترم میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و سوء استفاده احتمالی توسط برخی افراد سودجو مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار