امام خمینی (ره) عامل اصلی تحول در جهان اسلام بود

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی (ره) غرق در اسلام بود و با تفکراتش جهان اسلام را متحول کرد.

آیت الله عسکر دیرباز نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی مردم ایران را رهبری کرد و عزت، اقتدار و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با زبان مردم و از دل مردم حرف می‌زد و به همین دلیل بود که همگی شیفته سخنرانی‌های ایشان می‌شدند و با ساده زیستی و مردمی بودن آیین مسئولیت‌پذیری را در ایران متحول ساخت.

وی ادامه داد: مردم ایران در سایه مکتب بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و همراهی و همگامی مردم با مسئولان نظام باعث شده که اکنون پرچم ایران به اهتزاز درآید.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آیت الله شهید رئیسی از نسل شهید باهنر و رجایی و آیت الله بهشتی بود که همگی آنان از شاگران و پیروان امام خمینی (ره) بودند و همگی آنان مسوولیت را تنها افتخاری برای خدمت به مردم می‌دانستند. دشمنان نمی‌خواهند که راه و اندیشه امام خمینی (ره) در بین مردم تداوم داشته باشد و بنابراین لازم است که علما ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) را برای مردم تشریح کنند.

آیت الله دیرباز تاکید کرد: دشمنان نمی‌خواهند که راه و اندیشه امام خمینی (ره) در بین مردم تداوم داشته باشد و بنابراین لازم است که علما ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) را برای مردم تشریح کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.