فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از اجرای طرح ضربتی برخورد پلیس با خودرو‌های دور دور کننده خبر داد.

سرهنگ امیری سبتکی گفت: در نتیجه اجرای طرح برخورد با خودروهای مخل نظم، ۴۲ وسیله نقلیه توقیف و سرنشینان آنان به مرجع قضایی معرفی شدند. 

وی افزود: در پی انجام حرکات غیر مجاز، لایی کشی، ایجاد آلودگی صوتی و رفتار‌های هنجار شکنانه برخی رانندگان و راکبان خودرو و موتورسیکلت‌ها در ساعات پایانی شب در خیابان‌های اصلی شهر، طرح برخورد با این افراد در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اجرای این طرح ۴۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که رانندگان آنها با هنجارشکنی موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و آرامش فردی و اجتماعی شده بودند توقیف و طی بازرسی صورت گرفته از خودرو‌ها مقادیری سلاح سرد (چاقو و قمه) کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با هشدار به کسانی که مرتکب چنین رفتار‌هایی در سطح خیابان‌ها می‌شوند، تصریح کرد: علاوه بر توقیف و اعمال قانون، این گونه خودرو‌ها اگر منجر به تصادف جرحی و یا فوتی شوند برای آنها پرونده تشکیل و رانندگان خاطی به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

سرهنگ امیری سبتکی با بیان اینکه طرح مذکور با جدیت دنبال خواهد شد، گفت: این گونه اقدامات از سوی افراد هنجار شکن قابل قبول نبوده و پلیس اجازه نخواهد داد این افراد موجب اخلال در نظم و امنیت شهروندان شوند.

برچسب ها: برخورد ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار